eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKolejna zagadka: stary SBC, Ethernet, rozmiar MTU i niedziałające SSH › Re: Kolejna zagadka: stary SBC, Ethernet, rozmiar MTU i niedziałające SSH
    From: Atlantis <m...@w...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kolejna zagadka: stary SBC, Ethernet, rozmiar MTU i niedziałające SSH
    Date: Tue, 5 Mar 2024 22:05:48 +0100
    <urr1tp$1bhqm$2@news.icm.edu.pl> <urr27l$ri14$1@dont-email.me>
    <us18nq$2h1t$1@news.icm.edu.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <us1uen$3hqc$1@news.icm.edu.pl> <us24ab$2i5bl$1@dont-email.me>
    <us264u$3s1k$1@news.icm.edu.pl> <us28b9$3pk$1$grzegorz@news.chmurka.net>
    <us2946$44s7$2@news.icm.edu.pl> <us2khv$gl1$1$grzegorz@news.chmurka.net>
    <us80tg$lso$1$Atlantis@news.chmurka.net>

    On 5.03.2024 21:56, Atlantis wrote:

    > Zastanawiam się obecne błędy w teście z pingami nie mają jakiejś innej
    > przycyzny. Widzę chociażby, że dość często pojawia się błąd przy
    > rozmiarze 1453.

    Ok. Okazuje się, że to także nie jest już problemem. Nie zauważyłem, że
    nie podmieniłem adresu IP w skrypcie do testu z pingami i testowałem
    pingując serwer w publicznym internecie. Niektóre pakiety najwyraźniej
    ginąły na routerach po drodze, bo po zmianie na IP wewnątrz mojego LAN-u
    test przechodzi w 100%, za każdym razem.
    Trochę zastanawia mnie dlaczego płytka nie chce się synchronizować w
    trybie 100 Mbps z tanim switchem Fast Ethernet, ale już z gigabitowym
    nie ma problemu. No cóż... Mogę z tym żyć. :)