  • Data: 2020-04-21 11:33:00
    Temat: Re: Kolejny Seagate...
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak widzę eksperymentujesz trochę z tymi dyskami. Wobec tego miałbym
    > pytanie, czy dla użytkownika odczuwalny jest parametr szybszego HDD, i
    > jeżeli tak to na ile, czy do tego stopnia że ten z parametrem 7200
    > mógłby stanowić alternatywę dla SSD?

    Według mojego doświadczenia - generalnie na dysku z systemem nie ma
    szans. A także w przypadku programów, które dużo mielą na dysku.
    Najważniejszą przewagą SSD jest czas dostępu, a nie prędkość transferu.
    Jeżeli chodzi o przechowalnię dużych plików, to przewaga SSD staje się
    mniej istotna, a zaczyna doskwierać cena.