  • Data: 2020-04-21 20:57:06
    Temat: Re: Kolejny Seagate...
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Uncle Pete" r7me83$19kb$...@g...aioe.org

    > Dobry pomysł, ale gdzie znajdę aplikację na MaxCom MM136?
    >
    > Niby mogę wrzucić QRkod jako tapetę... ;) Ale nie dziś,
    > gdy mam odebrać dwie paczki...
    >
    > Wrzut QR kodu to koszt łączenia telefonu z laptopem.
    > (tym kosztem jest czas)
    >
    > Telefon ma wpiętą magnetyczna końcówkę -- trzeba wyciągnąć,
    > podpiąć przewód USB, wrzucić obrazek... Czy skórka warta
    > jest wyprawki? Może i tak... Może nawet warto wrzucić
    > kilka QR-kodów i podmienić tapetę po pierwszym ode_braniu...

    Teoretycznie powinieneś dostać SMS z linkiem do tapety. Na urządzeniach
    androidowych działa to poprawnie. Czy u Ciebie SMS jest w stanie zawołać
    przeglądarkę z kodem QR?

    Inna możliwość: wgrać dowolną ilość kodów QR jako grafiki i pokazywać je
    po kolei maszynie.

    Albo wydrukować na papierze.

    --
    Pozdrawiam.