  • Data: 2020-04-21 13:22:55
    Temat: Re: Kolejny Seagate...
    Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.04.2020 o 12:19, Roman Tyczka pisze:

    > SSD jest w różnych aspektach wydajniejszy od kilku do kilkuset razy od HDD.
    > Równie dobrze możesz porównywać tira i lambo.

    Akurat SSD i HDD mam na komputerze z którego piszę.  Na SSD W10 i Linux,
    na HDD WXP. W przypadku Linuxa duży przyrost wydajności, natomiast dla
    W10 prawie niewidoczny. HDD= 5400.

    Mam jeszcze zewnętrzny HDD, i o dziwo - w wydajności bije on na głowę
    wszystkie wszystkie podłączane pod USB karty SD czy pendrive`y, i to na
    kilka długości...  Wszyscy jak jeden przytaczają teoretyczne zalety
    nośników SSD a jak widać w praktyce sprawa nie jest tak prosta.