    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 26 Sep 2020 11:59:20 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 26 września 2020 o 17:59:49 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik WS L...@c...pl ...

    > Przypomne tylko ze rozmawiasz z gosciem który ewentualne problemy z
    > dostepem do czystej wody rozpatruje w kategoriach: jezeli odkrecam kran
    > i leci to znaczy ze wszystkie problemy to bujda.
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam
    > kontrargument "Bo tak!". Tomasz 'tsca' Sienicki
    Skończyły Ci się korki u Grety bo poszła do szkoły żeby ósma klasę zaliczyć? Taki
    jesteś oblatany w wodzie a jak spytałem jak ja oszczędzasz to rybkę zrobiles i się
    potem zapowietrzyles. Dopytywałem czy się mniej myjesz, mniej płynów pijesz ale się
    obraziłeś jak na rasowego kuriera przystało. Jeśli na ziemi ponad 70% jej powierzchni
    to woda to znaczy że wody nie brakuje. To że słona nic nie znaczy bo przy okazji
    poprzedniej dyskusji ktoś Ci napisał że cena odsolonej wody morskiej w bogatych
    krajach arabskich jest zbliżona do ceny w Polsce. Woda na Ziemi ma to do siebie że
    jej nie ubywa a wręcz przybywa. Zastanawiałeś się, wiem że trochę na wyrost
    napisałem, skąd jest woda na Ziemi? Greta nie mówiła? Cała woda na Ziemi pochodzi z
    kosmosu. Przybyła do nas w meteorytach lodowych. Miliardy lat to sporo czasu żeby jej
    się dużo nazbierało. Teraz też ta samą drogą przybywa ale żyjemy zbyt krótko żeby w
    przeciągu kilku tysięcy lat to zauważyć. Masz rację że uważam że woda jest w kranie i
    się za nią placi. Płaci się za dostarczenie, uzdatnienie itd a na końcu płaci się za
    uzdatnienie tego co z niej zostało. Żeby można było jej bezpiecznie i bez obrzydzenia
    jeszcze raz użyć. A potem jeszcze raz itd. Wody na Ziemi jest do obrzydzenia tylko
    trzeba nauczyć ja racjonalnie wykorzystywać. Jeśli napiszesz że masz, bo faktycznie
    masz, instalacje do wody szarej to będzie ten właściwy krok w kierunku racjonalnego
    wykorzystywania wody nie jej iluzorycznego oszczędzania. Jak dorosłem to gęby pełne
    frazesów, takie jak Twoja , przestały na mnie robić jakiekolwiek wrażenie. Potrafisz
    napisać jak oszczędzasz wodę i co robisz z zaoszczędzona to się odpierdole.
    Oczywiście obydwaj wiemy że nie napiszesz o swoim oszczędzaniu wody i że do śmierci
    albo wylewu się nie odpierdole.