  • Data: 2021-04-21 12:00:06
    Temat: Re: Kolejny paszkwil lobby paliwowego...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s5orgm$v5h$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 21-04-2021 o 10:50, J.F. pisze:

    >Czasem się da, ale policz ile kosztowałoby takie przyłącze, ze 100 A
    >na każdej fazie.

    Zamowic jednofazowe :-)

    Ale ... ile masz samochodow? Moze dwie fazy sie przydadza :-)

    >Plus piekarnik połączony z nią.

    Polaczony, albo nie.

    Tak czy inaczej - trzy osobne fazy.

    >2 kW rozkładać na 3 fazy?

    Czemu nie. Grzalki tanie sa.
    Ale ... moze lepiej, jak na 1 fazie, mozna sie dopasowac :-)

    >I mogą przełączyć.
    >Ja przełączałem specjalnie pod fotowoltaikę.

    I tu niektorzy ostrzegaja - PV daje np 6kW - po 2 na faze.
    Samochod bierze np 4kW z jednej, a elektrownia liczy jako produkcja na
    2 fazach i pobor na trzeciej fazie - i stosowny rachunek do tego :-)

    J.