  • Data: 2021-04-21 13:18:41
    Temat: Re: Kolejny paszkwil lobby paliwowego...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s5ouvo$1jb$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 21-04-2021 o 12:00, J.F. pisze:

    >Przy ładowaniu samochodu w nocy ten problem nie występuje.

    Ale wtedy utrata 20% jest zawsze.
    Choc doliczajac taryfy ... moze zysk jest :-)

    >Po pierwsze - tak nie powinni liczyć, bo to niezgodne z prawem, a po

    A kto ich tam wie czy niezgodne. W koncu naprawde produkujesz na dwoch
    fazach, pobierasz na trzeciej.

    Gdzies tam jeszcze falownik moglby byc ciekawszy i generowac moc
    rozna, i ladowac samochod nawet jednofazowo.

    >drugie - bilansowanie i tak będzie, tylko że z utratą 20%.

    No ale jest roznica, czy po godzinie nalicza ci, ze dostarczyles 2kWh
    i mozesz odebrac w nocy 1.6kWh, czy ze dostarczyles 2*2kWh i pobrales
    2kWh, wiec mozesz odebrac 4*0.8-2 = 1.2kWh.

    J.