  • Data: 2021-04-21 13:23:49
    Temat: Re: Kolejny paszkwil lobby paliwowego...
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-04-2021 o 13:18, J.F. pisze:

    > Ale wtedy utrata 20% jest zawsze.

    No jest.
    Ale różnica między taryfą 1 i 2 to jest 50%, więc i tak się opłaca.

    > A kto ich tam wie czy niezgodne.

    Niezgodne, wystarczy poszukać tasiemce na ten temat.

    > W koncu naprawde produkujesz na dwoch
    > fazach, pobierasz na trzeciej.

    A licznik ma to bilansować.
    A że tego często nie robi, to inna sprawa.

    > No ale jest roznica,

    No jest.
    Ale w Polsce silniejsi są ponad prawem.

    Ja mam 1 fazową PV, mocne odbiorniki na tej samej fazie, samochodu w
    dzień nie ładuję i bazuję na różnicach w cenach taryf, więc jakby mnie
    to nie do końca boli.