  • 61. Data: 2017-01-22 10:00:50
    Temat: Re: Kolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam Wysocki g...@s...invalid ...

    > Gdzie poczekać? Na tym prawym (bus)pasie?

    Jeżeli nie jechał żaden autobus to tak, na buspasie.
    Generalnie czekać w takim miejscu gdzie nikomu nie blokujesz ruchu.
    A jak sie nie da to nie blokować tylko jechać - trudno.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 60. Data: 2017-01-22 10:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam Wysocki g...@s...invalid ...

    > Też nie do końca, bo facet za mną celowo przyspieszył, żeby mnie nie
    > wpuścić. Gdy wjeżdżałem na ten pas, był w mojej ocenie wolny.
    >
    > Ale przypuśćmy, że masz rację. Nie wiesz, który to artykuł i jak wygląda
    > to w taryfikatorze?

    Ale TU nie wystawi ci mandatu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 63. Data: 2017-01-22 10:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ale wjeżdżanie na siłę, na zajęty przez inne samochody pas już tak.

    No ale tu nie jest mowa o tym czy on popoełnił jakies wykroczenie tylko kto
    jest winny kolizji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 62. Data: 2017-01-22 10:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam Wysocki g...@s...invalid ...

    > Tu sami swoi :)

    > Właśnie zastanawiam się, jak to rozegrać. Ubezpieczyciel jest ten sam
    > (u mnie HDI, u niego Warta, ale to ta sama firma), więc może po prostu
    > wyślę im ten film do oceny i niech oni zdecydują, czy wina była moja,
    > czy rozpoczynamy likwidację mojej szkody z jego polisy?
    >
    > Jakie on może wykonać manewry, żeby się od tego wymigać? Policja, sąd?

    A moze po prostu zadzwon do gościa i wytłumacz?
    Jak natrafisz na opór to wtedy pisz do Tu ze cofasz swoje oswiadczenie, ze
    nerwy etc.
    Załącz film jako dowód.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 65. Data: 2017-01-22 10:05:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.01.2017 o 02:42, Adam Wysocki pisze:

    > Wiesz jaki tam jest o tej porze korek? :)

    Domyślam się. Niemniej nic nie musiałeś. Co najwyżej tak wolałeś.
    Pojechałeś najpierw buspasem, potem postanowiłeś skręcić w lewo z
    prawego pasa do skrętu w prawo i dalej próbujesz się usprawiedliwiać.
    Chciałeś przycwaniakować, nie udało się, bierz sprawy na klatę jak
    mężczyzna.

    > Zrobiłem tak raz, straciłem pół
    > godziny. W tym korku do lewoskrętu, który jest na filmie, nawet jakbym
    > wbił się na lewy pas zaraz po wyjeździe z Konstruktorskiej, straciłbym
    > może 5 minut.

    To trzeba się było wbijać na początku - skąd pomysł, że potem będzie
    łatwiej? Po proastu nie chciałeś w tym korku stać (bo jak sam pisałeś ci
    się spieszyło) i postanowiłeś pojechać na początek, tłumacząc sobie, że
    nikt cię nie wpuścił.

    Shrek

  • 66. Data: 2017-01-22 12:06:27
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2017-01-22 o 07:33, Cavallino pisze:

    > Ale pewnie nie ruszyłeś z kopyta jak inni po zmianie na zielone, bo
    > czaiłeś się na wcisk na lewy - to wystarczyło i to mogło klienta zaskoczyć.

    Gdyby faktycznie mając zielone przed sobą czekał na skrzyżowaniu na tym
    pasie mimo wolnej drogi na wprost, to można by było dyskutować o jakiejś
    współwinie, jeśli miałby włączony kierunkowskaz w lewo (mimo braku
    możliwości zmiany pasa z powodu linii ciągłej)
    Ale Sorry ale tu nie ma co dyskutować o winie, zatrzymał się bo przed
    nim nie było możliwości jazdy, gość który mu wjechał w dupę - jest winny.
    Ten zaskoczony klient niech się przesiądzie na rower, jak go takie
    sytuacje w Warszawie zaskakują.

  • 67. Data: 2017-01-22 12:37:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-01-17 o 23:30, Cavallino pisze:

    > Ale wjeżdżanie na siłę, na zajęty przez inne samochody pas już tak.

    Skąd wiesz, że "na siłę"? Z filmu to nie wynika. Może go wpuścili.

  • 68. Data: 2017-01-22 13:26:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Skąd wiesz, że "na siłę"? Z filmu to nie wynika. Może go wpuścili.

    No widać. Ten który potem stał na zielonym to przejechał na żyletki. A
    autor mu w ramach podziękowań zdaje się długimi poświecił.

    Shrek

  • 69. Data: 2017-01-22 16:44:15
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Skąd wiesz, że "na siłę"? Z filmu to nie wynika. Może go wpuścili.

    Może.
    Ale jakoś życie znam, więc wydaje mi się że go nie wpuścili.
    Jak myślisz, co zezna świadek na ten temat?
    Ten który w niego później wjechał?

  • 70. Data: 2017-01-22 18:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Może.
    > Ale jakoś życie znam, więc wydaje mi się że go nie wpuścili.
    > Jak myślisz, co zezna świadek na ten temat?
    > Ten który w niego później wjechał?

    No własnie? Co zezna?
    Ze jechali 100 na godzine i dlatego nei wyhamowali? Czy moze ze sie
    zagapili?
    Bo jak zezna ze wjechał tuz przed i ostro zahamował to mamy film na
    potwierdzenie, ze było inaczej...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki