eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKondensatro o silnika synchronicznego. › Re: Kondensatro o silnika synchronicznego.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: bartekltg <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kondensatro o silnika synchronicznego.
    Date: Wed, 7 Oct 2015 02:09:33 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <mv1nrt$82i$1@node1.news.atman.pl>
    References: <muveos$pbk$1@node1.news.atman.pl>
    <1t9t0x6zdhkq4.5u8zrb4pug1h$.dlg@40tude.net>
    <mv0d4h$bb2$1@node2.news.atman.pl>
    <5613be1d$1$599$65785112@news.neostrada.pl>
    <mv0i0j$use$1@node1.news.atman.pl>
    <5613e1e2$0$27525$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-73-81-145.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1444176573 8274 89.73.81.145 (7 Oct 2015 00:09:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Oct 2015 00:09:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.2.0
    In-Reply-To: <5613e1e2$0$27525$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:686906
    [ ukryj nagłówki ]

    On 06.10.2015 16:59, J.F. wrote:
    > Użytkownik "bartekltg" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:mv0i0j$use$...@n...news.atman.pl...
    > On 06.10.2015 14:27, J.F. wrote:
    >>>>> P.S. G jak histerezowy. No w sumie - synchroniczny.
    >>>> Ważne, by się kręcił, jak mu sieć zagra.
    >>> No, z natury rzeczy to bedzie krecil, ale slabo, a pod obciazeniem i
    >>> poslizg mozliwy.
    >
    >> To nie problem. Za to chyba trafiłęm na inny, czytajac, jak to działa.
    >> Nie mogę liczyć na to, że silnik histerezowy ma wał w takiej samej w
    >> tej samej fazie?
    >
    > Jesli Cie dobrze zrozumialem - to nie mozesz.
    >
    > Wirnik po zlapaniu synchronizmu utrzymuje namagnesowanie i synchronizm,
    > ale ten moment zlapania jest przypadkowy, i po kolejnym starcie (lub
    > przyhamowaniu) kat bedzie inny.

    To bardzo niedobrze. Włąśnie na tej synchronizacji z fazą mi zależy.

    Jestem jakiś nieobyty, czy silnik synchroniczny na 3000 lub 1500rmp
    to ciężki do zdobycia zbytek?

    wolałbym nie skończyło się na prezwabianiu jakiegoś małego silnika
    DC ;-)

    pzdr
    bartekltg




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 07.10.15 08:50 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: