eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKondensatro o silnika synchronicznego. › Re: Kondensatro o silnika synchronicznego.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.62.MIS
    MATCH!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news
    .neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
    ail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Kondensatro o silnika synchronicznego.
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <muveos$pbk$1@node1.news.atman.pl>
    <1t9t0x6zdhkq4.5u8zrb4pug1h$.dlg@40tude.net>
    <mv0d4h$bb2$1@node2.news.atman.pl>
    <5613be1d$1$599$65785112@news.neostrada.pl>
    <mv0i0j$use$1@node1.news.atman.pl>
    <5613e1e2$0$27525$65785112@news.neostrada.pl>
    <mv1nrt$82i$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Wed, 7 Oct 2015 08:50:37 +0200
    Message-ID: <8gwdzgoxxnck$.s0r2du8oc2k8.dlg@40tude.net>
    Lines: 31
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1444200619 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 620 82.143.187.50:55820
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2231
    X-Received-Body-CRC: 470514524
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:686907
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 7 Oct 2015 02:09:33 +0200, bartekltg napisał(a):
    > On 06.10.2015 16:59, J.F. wrote:
    >>> Nie mogę liczyć na to, że silnik histerezowy ma wał w takiej samej w
    >>> tej samej fazie?
    >>
    >> Jesli Cie dobrze zrozumialem - to nie mozesz.
    >> Wirnik po zlapaniu synchronizmu utrzymuje namagnesowanie i synchronizm,
    >> ale ten moment zlapania jest przypadkowy, i po kolejnym starcie (lub
    >> przyhamowaniu) kat bedzie inny.
    >
    > To bardzo niedobrze. Włąśnie na tej synchronizacji z fazą mi zależy.
    > Jestem jakiś nieobyty, czy silnik synchroniczny na 3000 lub 1500rmp
    > to ciężki do zdobycia zbytek?

    Srednio ciezko - one maja problem ze startem, bo musza od razu wejsc
    na obroty, wiec byly rzadko uzywane. Ale teraz sa - do falownikow, do
    serwonapedow, do BLDC. Od CD-ROM, od HDD, od wiatraczka komputerowego,
    tylko ... nadal maja problem ze startem.

    I cos mi chodzi po glowie ze ten kat ustawienia w silniku indukcyjnym
    to moze od napiecia zalezec.

    Jeszcze moze Cie zainteresowac silnik reluktancyjny.

    > wolałbym nie skończyło się na prezwabianiu jakiegoś małego silnika
    > DC ;-)

    Pomysl czy sie nie skonczy sie jakims silniku, enkoderze/impulsatorze
    i odpowiednim sterowniku/falowniku.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: