    From: "brum" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Konsultacje UKE 6 kwietnia
    Date: Fri, 8 Apr 2011 08:09:10 +0200

    >12 kwietnia odbędzie się trzeci czat internetowy poświęcony
    >inwentaryzacji sieci telekomunikacyjnych.

    a ja mam takie pytania, na ktore zaden czat nie odpowie: wezwanie bazuje na
    jakiejs podstawie prawnej, zwykle kazdy punkt na innej

    w samym wezwaniu podany jest zakres danych, zwykle bardzo skrotowo, potem
    nastepuje uzasadnienie, ktore z kolei odwoluje sie do materialow na stronie
    i tutaj dopiero nastepuje bardziej szczegolowe wskazanie, co trzeba
    dostarczyc

    - czy nalezy to rozumiec tak, ze jest to pewien ciag: przepisy, wezwanie,
    uzasadnienie, odnosniki ?
    - jezeli tak jest istotnie, to dlaczego zmiana w materialach nie powoduje
    przesuniecia terminu dostarczenia danych ?
    - znalazlem w tychze materialach wewnetrzne sprzecznosci i zwykle bledy;
    zlozylem zapytania, dostalem jeszcze bardziej sprzeczne wyjasnienia
    (dodatkowo rozne opinie roznych pracownikow); dla mnie wezwanie podpisane
    przez szefa urzedu to sprawa dosc powazna, nie powinno byc tam bledow, a
    prezentowane wyjasnienia dodatkowe powinny byc spojne z caloscia;

    tymczasem odpowiedz na zadane pytanie podczas pierwszego czatu jest inna od
    opublikowanej na forum
    w ogole mam wrazenie, jakby wszelkie informacje ponizej Prezesa w dol byly
    udzielane na zasadzie: "ma byc tak i koniec", "przepis mowi tak i nalezy sie
    dostosowac"
    ja rozumiem, ze operatorow jest duzo, danych jeszcze wiecej, pytan mnostwo,
    ale skoro pani Prezes chce te dane, to potrzebny jest tez sensowny aparat
    pomocniczy, ktory nie bedzie udawal, ze pomaga, ale faktycznie pomoze
    skompletowac informacje pelne i rzetelne

    z uszanowaniem, zeppo