  • Data: 2021-05-26 15:10:07
    Temat: Re: Kontakty w Androidzie
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.05.2021 o 11:18, ii pisze:
    [...]
    > Zależy komu. "Mama" może Ci podpierdolić telefon, ale cały świat już
    > tego zrobić nie może, ale może skłonić do składowania informacji w chmurze.

    Łatwiej komuś podpierdolić telefon, niż włamać się na konto.

    Jakich informacji, że Icek ma numer 67456389? Kiedyś od tego była
    książka telefoniczna, publiczna.

    > Wszystko co można zrobić z danymi. Nie wyobrażasz sobie na jakie pomysły
    > ludzie wpadną.

    Że będzie znał numer telefonu do Icka? Wejdź sobie na OLX i zobacz
    dowolne ogłoszenie. Jest tam na pewno jakiś Icek i jest jego numer
    telefonu.

    Icek może być spasioną blondyną, na którą patrzeć nie można ale
    sprzedaje kurczaki z rożna i czasem można sobie zamówić do domu.

    Co Ci da taka informacja? Znajdziesz w książce numer do mechanika,
    lekarza, stomatologa, jakiegoś zupełnie obcego gościa, jakiejś laski,
    sklep z rybkami itp. Te informacje są głównie dostępne publicznie a
    książka kontaktów jest tylko jakimś zbiorem na którym operuję, bo nie
    chce mi się pamiętać numerów telefonów.

    Takie informacje są z gruntu bezużyteczne, podobnie jak fotki.
    Mają znaczenie symboliczne i nieprzydatne w szczegółach (nie piszę o
    fotkach wrażliwych) Mnie osobiście nie interesują czyjeś fotki BiGMaca,
    czy czyjaś fotka śrubki, dla mnie to śmieci. Nawet całe albumy/czyjeś są
    dla mnie śmieciami bo nie mam z nimi żadnego związku sentymentalnego.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>