  • Data: 2010-11-23 03:29:00
    Temat: Re: Konwersja halogenów do HID
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Arbiter" <n...@h...com> wrote in message
    news:icem5t$4e6$1@newsread1.aster.pl...

    > testowałem. HB3 lub HB4 ( te o mocy 55W)

    Jakie kolory?

    > nie obawiaj się, bo ognisko palnika jest dokładnie w tym samym
    > miejscu co żarnika w zwykłej żarówce

    A gabaryty samego elementu świecącego HIDa, komory wyładowczej,
    w porównaniu do gabarytów wolframu w halogenie?

    > u mnie sie nic nie dzieje, ale mam szklany klosz

    No ja mam właśnie plastikowy i się obawiam.
    Poza tym, obawiam się że reflektor jest również
    przeźroczystego tworzywa z warstwą lustrzaną z tyłu.

    > z tego co widziałem wszystkie palniki są tej samej firmy, różnicą są
    > przetwornice. Mam jedne które kupiłem 3 lata temu i przejechalem na nich
    > już ładnych kilkadziesiąt tys km. Kosztowały 200zł razem z palnikami. mam
    > też drugie które kupilem 2lata pozniej za 160 i są syfiaste (powoli
    > rozpalają, bańka gazu drży)

    Rzuć garścią konkretów: jaki producent, model? W obu przypadkach.

    > Moze kup jakieś slimy po około 100pln/szt moze beda lepsze (nie
    > testowałem)

    Nie wiem co to są za "slimy"... Jestem nowy w temacie - nie używaj
    proszę slangu i żargonu HIDowego bo nie będziesz dla mnie zrozumiały :-)