-
Data: 2015-03-30 13:13:29
Temat: Re: Kretynizmy... (by?o DPF)
Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:55192a26$0$15680$6...@n...neostrad
a.pl...
> Hm, marketing to nie jest pojecie amerykanskie ?
Z jednej strony tak, ale z drugiej tam mieszkają znacznie bardziej świadomi
konsumenci którzy głosują nogami i portfelem.
> Tym niemniej ciekawe ze przez 50 lat nie zjawil sie nikt, kto by wcisnal
> automata :-)
Klasyczne automaty wymagały silników o dużej pojemności a tymczasem w
europie promowano downsizing. I nie chodzi mi tu o ostatnie lata pod flagą
ekoterrorystów, ale nawet dawniej czy to podatki czy to ubezpieczenie były
liczone od pojemności silnika.
> A przeciez tych automatow troche na europejskim rynku bylo ... czyzby
> jednak sie nie sprawdzaly w tych g* europejskich econoboxach ?
Co najmniej jeden się sprawdził - DSG w wydaniu VW (tak wiem, że to nie
"prawdziwy" (klasyczny) automat). Tyle że zbiegło się to w czasie gdy VW
zaczął wkładać do swoich wozidełek kiepskie silniki i synonim niezawodności
prysł jak bańka mydlana.
Do tego mit jakoby automaty były bardziej awaryjne albo wymagały jakiś
specjalnych umiejętności serwisowych których mechanicy nie posiadają
dopełniają obrazu.
Ale to się zmienia - wystarczy popatrzeć np. na otomoto. Liczba
sprowadzanych aut z automatem rośnie z roku na rok - widać na zachodzie już
zdobywają popularność.
A i ludzie coraz bardziej zwracają uwagę na wygodę. Dziś już nikt nie pyta
po co klimatyzacja skoro można otworzyć okno. Nie znam nikogo kto by kupił
auto z automatem i następne wziął z klasyczną skrzynią. Sam obecnie jeżdżę
klasykiem tylko dlatego że auta które chciałem nie znalazłem w połączeniu
wybrany silnik + automat a diesla nie chciałem.
Pozdrawiam
Ergie
Następne wpisy z tego wątku
- 30.03.15 13:26 J.F.
- 30.03.15 13:27 Ergie
- 30.03.15 13:29 J.F.
- 30.03.15 13:34 Marek
- 30.03.15 13:42 Iguan_007
- 30.03.15 13:42 atm
- 30.03.15 13:59 J.F.
- 30.03.15 14:00 Marek
- 30.03.15 14:03 J.F.
- 30.03.15 14:04 Marcin N
- 30.03.15 14:09 Iguan_007
- 30.03.15 14:14 J.F.
- 30.03.15 14:36 Ergie
- 30.03.15 14:44 Marek
- 30.03.15 14:45 Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=