-
Data: 2015-03-30 13:26:29
Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
> Ale zdajesz sobie sprawę, że samochód służy tylko do przemieszczania
> się
> z pkt A do pkt. B? ;-)
> A tak na serio kontekst automatu w tym wątku dotyczy wyłącznie
> podejścia
> do samochodu jako narzędzia. Jeśli ktoś czerpie z narzędzia extra
> podniety (pozdrawiam Romana) - jego sprawa nich korzysta z manuala.
> Tylko stosunek występowania manuali do automatów sugeruje, że u nas
> to
> sami fascynaci i sportowcy a nie zwykli ludzie korzystający jedynie
> z
> tego narzędzia.
Ale to nie jest jeden RoMan - to jest miliard ludzi w Europie.
> Co do sportu to chyba użycie manuali też się już zawęża,
> szczególnie gdy liczą się ms podczas zmiany biegu...
Od dawna uzywaja skrzyn sekwencyjnych - czyli przesuwanie kolek robi
mechanizm, ale ciagle kierowca decyduje ktory bieg wrzucic.
>Jestem zdziwiony jak wiele osob wlasna piersia broni manuali, ale
>moze to wynika z faktu, ze na grupie sa osoby mocno
>zainteresowane/fascynaci samochodowi?
>Wystarczy jednak wyjechac na typowa ulice i przyjrzec sie kierowcom
>wokol. Typowi przemieszczacze. Zdecydowana wiekszosc nie ma zadnego
>parcia na przyspieszenie, czesc tylko na predkosc.
No ...
a) jednak maja te sportowa zylke, zobacz - wolno 50, a wszyscy
przekraczaja, wielu dwukrotnie :-)
(nawiasem mowiac to z USA tez donosili - wolno 55mph, a wszyscy
jada rowno 70 ... i szeryf tez),
b) zeby miec duza predkosc, to trzeba sie szybko rozpedzac miedzy
swiatlami :-)
c) wystarczy opuscic ulice i wyjechac za miasto - dynamika sie
przydaje do wyprzedzania. Co prawda samochodow na drogach przybylo i
juz nawet dynamiczne auto nie chce pomoc ...
W Niemczech troche inaczej to wyglada ... a jednak i tam automatow
bylo malo ...
>Zreszta samochody tez mocno nijakie w kwestii charakteru czy osiagow.
>Wg mnie wiekszosc chetnie przyjelaby automat
No wiesz, znajomy Niemiec mi proponowal jego auto. Zadbane, utrzymane,
diesel, a nie wzialem bo:
a) bmw 525,
b) rwd,
c) automat
Trzy wady ... za duzo :-)
Opinie o automacie mam taka:
a) dynamika spada,
b) spalanie rosnie,
c) jak sie zepsuje, to naprawa bedzie droga.
Opinia byc moze jest nieprawdziwa, szczegolnie w nowszych skrzyniach,
ale poniewaz zmiana biegow nie sprawia mi problemu, to sam rozumiesz -
trzeba mnie przekonac :-)
>(pomijajac oczywiscie pierwszy kontakt i stres z tym zwiazany glownie
>u kobitek). Korki tez mozna negowac ale osoby dojezdzajace do pracy
>wiedza ile czasu tam spedzaja.
Odkad mandaty za trzymanie telefonu wzrosly, to i brak reki do zmiany
biegu nie jest argumentem :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.03.15 13:27 Ergie
- 30.03.15 13:29 J.F.
- 30.03.15 13:34 Marek
- 30.03.15 13:42 Iguan_007
- 30.03.15 13:42 atm
- 30.03.15 13:59 J.F.
- 30.03.15 14:00 Marek
- 30.03.15 14:03 J.F.
- 30.03.15 14:04 Marcin N
- 30.03.15 14:09 Iguan_007
- 30.03.15 14:14 J.F.
- 30.03.15 14:36 Ergie
- 30.03.15 14:44 Marek
- 30.03.15 14:45 Marek
- 30.03.15 14:48 Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=