  • Data: 2022-08-12 16:31:34
    Temat: Re: Kto ma lidar w telefonie?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 11 Aug 2022 23:29:30 +0200, Robert Wańkowski wrote:

    > Grupa techniczna, to trzymajmy się faktów.
    > To, że ma ToF, to już chyba przesądzone.
    > Tylko co to jest? Jak to działa?
    > https://www.pcworld.pl/news/iPhone-12-Pro-pierwszym-
    smartfonem-od-Apple-z-kamera-ToF,419746.html

    https://www.patentlyapple.com/2020/10/apple-advances
    -their-next-gen-time-of-flight-tof-camera-for-idevic
    es-providing-superior-3d-modeling-for-face-id-and-mo
    re.html

    i film z tamtad - niekonieczenie zwiazany iphone, bo AD
    https://www.youtube.com/watch?v=6wxCubFExsE

    To mnie rozwoj elektroniki zaskoczyl kolejny raz.

    Rozdzielczosc czasowa ponizej 1ns potrzebna ... ale co sie dziwic w
    czasach 3GHz zegarow w procesorach.

    J.