  • Data: 2023-02-13 00:13:38
    Temat: Re: Kto mówi, że nie da się ładować w bloku
    Od: io <i...@o...pl.invlid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.02.2023 o 13:04, PiteR pisze:
    > in <news:ts8kur$3g3e8$1@news.icm.edu.pl>

    > Fizycznie możnaby się podłączyć do żarowki w piwnicy
    > ale Polak Polakowi Polakiem.

    Trzeba jeszcze mieć okienko w swojej piwnicy.

    Taka historia ... sobie pomyślałem, że w piwnicy prąd jest i można
    zrobić jakiś router pakietów LoRa a przy okazji monitorować otwarcie
    drzwi, były kradzieże. No i zrobiłem moduł i .. uświadomiłem sobie, że
    prąd to tam jest tylko jak światło ktoś zapali. Więc dołożyłem
    akumulator 18650 i ... okazało się, że te akumulatory padają jak muchy
    po rozładowania jakby ... i mam już właściwie dosyć tych prób :-)

    > Na drugi dzień byłby taki raban, że hej.
    >
    > Dyskretny szelest firanek.
    > Pełno wariatek z psami mieszka i starych resortowych komuchów ormowców.

    Kiedyś przywiozłem w twizy trochę różnych śmieci, podjechałem pod
    segregowane śmieci i zacząłem wywalać je to z bloku obok ktoś zaczął
    mnie wyzywać i że podrzucam śmieci cycuś. No pojeby :-)