  • Data: 2023-02-13 07:19:10
    Temat: Re: Kto mówi, że nie da się ładować w bloku
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12.02.2023 13:04, PiteR wrote:
    > Fizycznie możnaby się podłączyć do żarowki w piwnicy
    > ale Polak Polakowi Polakiem.
    >
    > Na drugi dzień byłby taki raban, że hej.

    Prawidłowo, bo kto zapłaci za ten prąd z żarówki? Jeden zrobi, drugi,
    trzeci, dwudziesty, a potem już co trzeci dzień, co drugi, codziennie w
    nocy. Okaże się, że za "światło w piwnicy" wyjdzie więcej niż w całym
    pionie :-D

    > ale ja w duchu tego, że jak elektryki mają być dla każdego to nie tylko dla tych co
    w garażu parkują.

    Z elektrykami "pod blokiem" nie ma absolutnie żadnego problemu poza tym
    - kto zapłaci za ładowanie?

    Z benzyniakiem prosta sprawa - ten co jedzie na stację benzynową.
    Z elektrykiem w garażu czy pod domem też - właściciel garażu/posesji.

    A pod blokiem? Życie w bloku (ścisłym społeczeństwie) ma swoje reguły. I
    te społeczeństwa muszą wymyślić jak zrobić żeby było wygodnie (ładowarki
    przed blokami, a nie przedłużacz z każdego okna) i żeby było wiadomo kto
    powinien zapłacić za zużyty prąd.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz