  • 11. Data: 2007-01-26 20:24:02
    Temat: Re: Kto zapłaci za błędy UKE delegatura Gdynia
    Od: "spit" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam
    ...a jak takie cos spreparowac dla wspolnot mieszkaniowych?
    Mam troche klientow w jednej ,ale radiowo, bo zarzadca wszystkie pisma
    odnosnie proby puszczenia kabli torpeduje...
    pozdro
    spit

  • 12. Data: 2007-01-26 20:43:11
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    spit wrote:
    > Witam
    > ...a jak takie cos spreparowac dla wspolnot mieszkaniowych?
    > Mam troche klientow w jednej ,ale radiowo, bo zarzadca wszystkie pisma
    > odnosnie proby puszczenia kabli torpeduje...

    Wydaje mi się, że zarządca jest na usługach wspólnoty więc może z
    przewodniczącym tej wspólnoty wystarczy spisać umowę?
    --
    Olek

  • 13. Data: 2007-01-26 21:05:57
    Od: "zeluq" <z...@m...pl>

    Olek wrote:

    > Wydaje mi się, że zarządca jest na usługach wspólnoty więc może z
    > przewodniczącym tej wspólnoty wystarczy spisać umowę?

    ja mam umowe podpisana z zarzadca ale wszsytko zalatwialem ze wspolnota.

    --
    zeluq

  • 14. Data: 2007-01-26 21:08:42
    Od: "spit" <s...@N...gazeta.pl>

    Problem polega na tym ze tam juz jest UPC i z tego co wiem zarzad i zarzadca
    maja upc ...wszyscy klienci podlaczeni do mnie nie sa w zarzadzie ,a pisma
    najpierw rozpatrza zarzadca w porozumieniu z zarzadem...teoretycznie raz na
    pare miesiecy sa zebrania wspolnoty ,ale raz probowalem sie dostac to mnie
    nie wpuszczono ,bo nie jestem czlonkiem wpolnoty,a wszystkie propozycje mam
    kierowac do zarzadu.
    spit

  • 15. Data: 2007-01-27 13:13:24
    Od: m...@t...pl

    najpier napisz do wspolnoty-zarzadcy za potwierdzeniem odbioru, jak
    cie zlewa to pisz do UKE odn mediacji w podpisaniu umowy

  • 16. Data: 2007-01-28 13:05:40
    Od: MarC0 <n...@p...pl>

    crazy bejbi napisał(a):

    > właśnie zrobiłeś dużo dla polskiego internetu
    >
    > zrobiłbyś jeszcze więcej, jakbyś wrzucił na www też umowę, jaką
    > podpisałeś. Na pewno zostanie dla potomnych. Serio. wiele osób ci bardzo
    > podziękuje.

    Za kilka dni ją ocenzuruję i wstawię.

    Marek

  • 17. Data: 2007-01-29 08:04:24
    Od: "Kiper" <k...@w...pl>

> [...]
    > ma problem ze spółdzielnią) o wydanie decyzji naprawczej, czyli
    > stwierdzenie stanu faktycznego, ze spółdzielnia odmawia "wpuszczenia"
    > operatora na teren nieruchomości( dla zainteresowanych podstawa prawna 140
    > Pr . tel i zapisy o polityce prowadzonej przez UKE).
    > Kilka faktów. Spółdzielnia odmawia zgody na wykonania okablowania na
    terenie
    > budynków z uwagi, że są inni operatorzy- jacy nie powiedzieli. uzyskałem
    > jednak informację , że dziwnym trafem jeden z operatorów( oprócz TPSA)
    jest
> [...]
    > ponosi straty. Nie zarabia. Teraz pytanie kto za to zapłaci?czy:
    > - spółdzielnia która odmawia wykonania instalacji kablowej?
    > - urząd który już zapomniał do jakich celów powołany i zajmuje się
    pisamiem
    > sprawozdań, traktując je jako priorytetowe?
    > - przedsiębiorca który czeka?
    > Odpowiedź, pozostawiam czytającemu
    > Ja nadal czekam na decyzję, jeżeli jej nie będzie wystąpię ze skargą na
    > opieszałość. Kiedy urzędnik zacznie odpowiadać za swoje błedy( proponuje
    > żeby poczekał na pensje tak jak Operator na decyzje), na razie za błedy

    Zgodnie z prawem telekomunikacyjnym wlasciciel lub uzytkownik wieczysty jest
    zobowiazany umozliwic operatorom publicznym instalowanie na nieruchomosci
    urzadzen telekomunikacyjnych, przeprowadzania linii kablowych itp. pod
    pewnymiu warunkami. Korzystanie z nieruchomosci jest odplatne - tak stanowi
    prawo telekomnunikacyjne, chyba ze linia lub iurzadzenie sluzua zapewnieniu
    uslugi o charakterze powszechnym wlascicielowi lub uzytkownikowi (na ich
    wniosek,zamowienie) - wtedy wlasciciel nieruchomosci jest zobowiazany
    wpuscic na swoj teren operatora. Ale wtedy dociaga sie kabel o takiej
    pojemnosci ile jest zamowien - czyli np. 5 zamowien - kabel 5 par.
    Zatem jakie wnioski z tego:
    Wlasciciel nieruchomosci nie ma obowiazku wpuscic nieodplatnie operatora na
    swoja nieruchomosc chyba ze wlasciciel mieszkania, lokalu zlozyl zamowienie
    na usluge o charakterze powszechnym.
    Wlasciciel nieruchomosci udostepnia nieruchomosc odplatnie na podstawie
    umowy - nie jest regulowane jakie to maja byc kwoty.
    Umowe nalezy zawrzec w ciagu 30 dni - potem mozna sie zwrocic o mediacje do
    UKE.
    Tak naprawde jezeli nie jest latwo zmusic wlasciciela nieruchomosci do
    udostepnienia jej - moze zazadac kwoty z kosmosu. Jezeli mediacje UKE nie
    pomoga, wtedy operator moze zwrocic sie do wlasciwego sadu o ograniczenie
    praw na nieruchomosci. Jednak sadowi trzeba przedstawic operat szacunkowy
    (np. jezeli spoldzielnia krzyknie cene z kosmosu ) na jaka kwote wyceniamy
    ograniczenie prawa na nieruchomosci. Sprawa dluga i skomplikowana.
    Jak wynika z powyzszego UKE nie moze nakazac spoldzielni wpuszczenia
    operatora bo nie ma takich kompetencji. Jezeli strony nie dogadaja sie
    miedzy soba i nie pomoze mediacja UKE to jedyne co to sprawa w sadzie.

    pzdr.
    Kiper

  • 18. Data: 2007-02-03 21:47:27
    Od: MarC0 <n...@p...pl>

    MarC0 napisał(a):

    > Za kilka dni ją ocenzuruję i wstawię.

    Trochę trwało, ale znalazłem trochę czasu :)

    http://ask.stacja-net.pl/dokumenty/Umowa_BlokOTBS.do

    Mam jeszcze inne umowy np. dzierżawy pod anteny, ale już na prv.

  • 19. Data: 2007-02-04 12:07:35
    Od: "RaVaeL" <p...@g...com>

    Bardzo prosilbym o umowe dzierzawy anteny na maila, poniewaz ten co
    masz podany publicznie.. nie istnieje :P

  • 20. Data: 2007-02-04 21:28:51
    Od: Robert CyberM <c...@s...net>

    > Bardzo prosilbym o umowe dzierzawy anteny na maila, poniewaz ten co
    > masz podany publicznie.. nie istnieje :P
    no moze jednak tutaj ?
    --
    Robert CyberM