  • Data: 2009-02-02 15:30:24
    Temat: Re: Która technologia będzie lepsza ?? (Java vs. .NET)
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

    > mam do zrobienia aplikację w jakimś stopniu podobną do MS Visio i tak
    > do końca nie jestem przekonany, która z ww technologii będzie się
    > lepiej do tego nadawała (zwłaszcza, że nie jestem ekspertem w żadnej z
    > nich). Czy możecie mi poradzić, będę bardzo wdzięczny za wszelakie
    > podpowiedzi i sugestie.
    > Oczywiście nie mam zamiaru w tym wątku wywoływać burzy czy Java jest
    > lepsza od .NET i na odwrót. Chodzi mi bardziej o to co będzie w moim
    > przypadku lepsze. Wiem, ze za dużo szczegółów nie napisałem, ale i tak
    > mam nadzieję, że jakoś mi pomożecie :)

    1. .NET jest lepiej zintegrowany z Windows.

    2. .NET jest lepszy pod względem interfejsu użytkownika (można stworzyć
    lepszy, bardziej funkcjonalny, bardziej ergonomiczny itp. mniejszą
    ilością pracy).

    3. Java jest przenośna. .NET także, ale Java natywnie i ogólnie
    bardziej-lepiej.

    4. W Javie można stworzyć już właściwie dowolny typ aplikacji, na
    dowolną platformę. Jeśli wyjdzie Ci, że np. masz zrobić jakiś plugin do
    Smartphona, czy generalnie cokolwiek, to w Javie to zrobisz, a w .NET
    niekoniecznie.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com