  • Data: 2024-04-12 12:38:34
    Temat: Re: LEDówki i korki?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No tak, a mają inną nazwę? Wolframowe?

    Nigdy o zwykłych żarówkach nie mówiłem/słyszałem 'żarówki żarowe' więc
    chciałem się upewnić, czy pytając 'a nie mają gdzieś' nie mówisz o
    jakichś specjalnych.
    Wyobraziłem sobie, że może są jakieś (nieznane mi) źródła
    przyciemnionego, żarzącego się światła i masz powód podejrzewać je
    akurat o taki efekt.
    P.G.