    From: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: LM317 a wewnętrzne źródło napięcia odniesienia, 6V3?
    Date: Thu, 4 Oct 2018 17:22:16 +0200

    W dniu 2018-10-04 o 16:20, jedrek pisze:
    > Czy ktoś się gdzieś natknął jakie napięcie ma wewnętrzne źródło napięcia
    > odniesienia w LM317?
    > Bo z moich obserwacji gdybam, że nie jest to widoczne na zewnątrz typowe
    > 1,25V
    > Patrząc na strukturę wewnętrzną
    > http://www.ti.com/lit/ds/symlink/lm117.pdf
    > strona 12
    > rozdział 8.2 Functionalny block diagram, widać tam Zenerkę (pewnie
    > jakieś złącze EB zasialne napięciem wstecznym) D1 na napięcie 6V3
    > zasilaną FET-em Q1 - czyli wygląda na źródło prądowe minimalizujego
> [...]

    Patrząc na wykresy na dole strony 8 to chyba jednak tak nie jest (nie
    żebym tego układu często używał i sprawdzał takie zależności).
    Patrząc na schemat, to owa zenerka jest tylko pomocniczym źródłem
    zasilania.
    Na stronie
    https://en.wikipedia.org/wiki/LM317
    jest z kolei informacja że ten układ ma właśnie źródło 1.25V. Myślę że
    okolice Q17 i Q19 to początek tego, czego szukasz. Tak strzelam, bez
    specjalnej analizy układu. Lewa strona to chyba bezpiecznik termiczny.

    Ale może masz układy innego producenta.

    Pozdrawiam

    DD