  • Data: 2020-08-14 20:47:44
    Temat: Re: Ladowanie
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14-08-2020 o 18:15, J.F. pisze:

    > Nie znam sie, ale chyba jest cos lepszego, skoro ludzie za to placa ....

    Na tej samej zasadzie co głosują na pis.
    Bo są głupi.

    Jakim cudem ten sam prąd, z tej samej wtyczki, miałby być czymś lepszym,
    tylko dlatego że się w inny sposób zidentyfikowałeś?

    > Nie znam sie, ale pisza, ze to przedsiewziecie BMW, Mercedesa, VW ...
    > Kia tez dolaczyla.
    > A VW ma wieksza cene czy mniejsza ?

    To był skrót myślowy - dotyczy wszystkich w/w.
    Przy czym niektórzy chyba mają prąd za friko z Ionity (w sensie w cenie
    samochodu).

    > Moze po prostu trzeba sobie jasno powiedziec - jak sie chce miec
    > mozliwosc szybkiego ladowania w trasie - to trzeba za to zaplacic :-P
    >
    > To jaka moc maja te "zwykle" ladowarki Greenway,

    Różną.
    Do tego samochody potrafią przyjąć prąd również w różnych prędkościach.

    > i ile czasu sie laduje
    > samochod do pelna ?

    Zależy na jakiej stacji, jaki samochód i na jakim złączu.
    Różnice mogą sięgać 1000%.
    No chyba że Greenway ma już coś o mocy 150 kW, wtedy są jeszcze większe.