  • Data: 2020-08-14 20:43:10
    Temat: Re: Ladowanie
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14-08-2020 o 17:59, K pisze:

    > Nikt nie bedzie planowal podrozy nadrabiajac 250km tylko po to aby
    > doladowac taniej/za darmo. Nie tak to ma dzialac.

    Nie zrozumiałeś, a raczej nie czytasz na co odpowiadasz.

    Dla korzystających z Ionity tyle drożej jest na TEJ SAMEJ stacji Greenwaya.
    Na której każdy może sobie zapłacić jednorazowo za pomocą kredytówki.

    Pośrednictwo Ionity nie jest do niczego potrzebne.
    No chyba że ktoś niemota, to niech płaci extra drugie tyle.