    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Ladowanie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    <rhjtnk$doa$1$horizn@news.chmurka.net>
    <rhk4sp$hu9$1$Cav@news.chmurka.net>
    <rhlaoo$7tg$1$horizn@news.chmurka.net>
    Date: Thu, 20 Aug 2020 12:40:32 +0200

    Thu, 20 Aug 2020 09:03:35 +0100, K

    > No i znowu dorabianie ideologii. Zaakceptuj, ze niektorzy ludzie nie
    > lubia malych aut. Ja akceptuje, ze wybrales Zoe mimo, ze gdzies
    > wczesniej wspominales o zlych doswiadczeniach z Renault.

    Nie lubią małych aut, bo są niekomfortowe (czyt. głównie hałaśliwe). Jak
    wsiadam do Spacestara żony to mnie szlag trafia, taki w nim hałas. Dla
    porónania iMiEV to bardzo komfortowe auto (pomimo że jeszcze większy
    paździoch od Spacestara) tylko dzięki temu że jest elektryczne. Oczywiście
    cena jego jest absurdalna (o czym pisałem parokrotnie) i w życiu bym
    takiego sobie nie kupił.

    > Ale nie musze dodatkowo planowac postojow na ladowanie ani popierdalac z
    > przedluzaczem po kempinach czy lokalnych caritasach. Place wiecej za
    > ekspolatacje ale mam swiety spokoj i nie ide na kompromisy, ktorych na
    > dzien dzisiejszy wymaga posiadanie elektryka.

    Ciekawe czy też, mówiąc kolokwialnie, srasz i szczasz pod siebie gdzie się
    akurat zatrzymasz, bo nie idziesz na kompromisy pod postacią poświęcenia
    się aby dotrzeć, parokrotnie dziennie, do miejsca do tego przeznaczonego.
    Idąc dalej, czy nie korzystasz z kanalizacji, szamba bo przecież ludzie od
    zawsze robili pod krzaczkiem? Cywilizowany człowiek MUSI iść na kompromisy
    np. aby chronić siebie i środowisko w któym żyje (w tym innych ludzi), jak
    nie idzie, to znaczy że jest zwyczajnym buszmenem i nie nadaje się do życia
    w społeczeństwie. Ograniczenia prędkości i inne nakazy i zakazy na drodze
    to też konieczność kompromisu -- czy w związku z tym że ci z nimi nie
    podrodze olewasz przepisy jak leci?

    > Oczywiscie, po co wiec wzmianka o tym, ze zona lubi na ostro i
    > udowadnianie swiatu, ze sie do 140kmh rozpedzi.

    Bo są tacy co twierdzą że się nie rozpędzi. Wspomniany iMiEV leci nawet
    150, choć to jest wrotka słonia i strach jest tyle jechać -- bo jak lepiej
    dmuchnie z boku to jedzie zaraz na dwóch kołach.

    --
    Pozdor
    Myjk