    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ladowanie
    Date: Thu, 20 Aug 2020 11:52:43 +0100
    <rhjtnk$doa$1$horizn@news.chmurka.net>
    <rhk4sp$hu9$1$Cav@news.chmurka.net>
    <rhlaoo$7tg$1$horizn@news.chmurka.net> <68xhv355bxrv$.dlg@myjk.org>

    On 20/08/2020 11:40, Myjk wrote:
    > Thu, 20 Aug 2020 09:03:35 +0100, K

    > Nie lubią małych aut, bo są niekomfortowe (czyt. głównie hałaśliwe). Jak
    > wsiadam do Spacestara żony to mnie szlag trafia, taki w nim hałas. Dla
    > porónania iMiEV to bardzo komfortowe auto (pomimo że jeszcze większy
    > paździoch od Spacestara) tylko dzięki temu że jest elektryczne. Oczywiście
    > cena jego jest absurdalna (o czym pisałem parokrotnie) i w życiu bym
    > takiego sobie nie kupił.

    No wiec zamknijmy temat wielkosci. Jedni mieszkaja cale zycie w bloku bo
    im pasuje, a inni w domach.

> [...]
    > się aby dotrzeć, parokrotnie dziennie, do miejsca do tego przeznaczonego.
    > Idąc dalej, czy nie korzystasz z kanalizacji, szamba bo przecież ludzie od
    > zawsze robili pod krzaczkiem? Cywilizowany człowiek MUSI iść na kompromisy
    > np. aby chronić siebie i środowisko w któym żyje (w tym innych ludzi), jak
    > nie idzie, to znaczy że jest zwyczajnym buszmenem i nie nadaje się do życia
    > w społeczeństwie. Ograniczenia prędkości i inne nakazy i zakazy na drodze
    > to też konieczność kompromisu -- czy w związku z tym że ci z nimi nie

    Sram i szczam w miejscach do tego przeznaczonych tak jak robia to
    wlasciciele elektrykow. Nie o przerwy na potrzeby fizjologiczne sie tu
    rozchodzi bo na to wiecej niz 10 minut nie potrzeba. Chodzi o wkrecanie
    calemu swiatu, ze godzinna przerwa co 100-150km na ladowanie rowna sie
    przerwie na siku/posilek. Zreszta nie probowalem, ale ciezko byloby srac
    w krzakach na autostradzie czy ekspresowce.

    > Bo są tacy co twierdzą że się nie rozpędzi. Wspomniany iMiEV leci nawet
    > 150, choć to jest wrotka słonia i strach jest tyle jechać -- bo jak lepiej
    > dmuchnie z boku to jedzie zaraz na dwóch kołach.

    Nie pamietam aby ktos podnosil kwestie, ze sie nie rozpedzi. Chodzi o
    to, ze nie moze z takimi predkosciami podrozowac bez godzinnego postoju
    co 100km.