  • Data: 2022-09-18 16:03:39
    Temat: Re: Ładowanie LiFePO4 zasilaczem
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 17 Sep 2022 11:55:38 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Mam akku 33Ah/12V LiFePO4. Akumulator ma wbudowany BMS.
    > Tak sobie pomyślałem, że skoro ten BMS jest, t

    Testowałem takie bieda ładowanie z 3S lipo. Kupiłem do niego BMS,
    który wg opisu miał zapewniać balancing i overcharging protection. Po
    podłączeniu ładowania z kontrolą CC CVmax na poziomie ~3x4.20
    okazało się, że to balansowanie jest lipne, na jednej celi po pewnym
    czasie skoczyło pow 4.25 i rosło. Odpuściłem, zrobiłem potrójną
    ładowarkę.

    --
    Marek