  • 71. Data: 2015-09-03 14:51:48
    Temat: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    >korzysta sie z tego typu ekranu bardzo dobrze (transflective) w
    >swietle slonecznym, podswietlanie w takich warunkach jest zbedne.
    >Wieki temu byl stosowany rowniez w Nokiach.
    >Oczywiscie nie jest taki slitasny jak wszystkie wspolczesne ekrany w
    >smartfonach ale wg mnie spokojnie moglby znalezc zastosowanie w
    >edycjach specjalnych outdoorowych: S6 Active Transflective, Samsung
    >XCover Transflective czy Sony Z5 Transflective. Bylaby dobra
    >widocznosc w pelnym sloncu, byloby mniejsze zuzycie energii....ale
    >zapewne byloby mniej chetnych na taka edycje i producenci nie ruszaja

    Widac znacznie mniej osob biega z telefonem w charakterze garmina, niz
    oglada filmy do poduszki i slitfocie z fejsbuka.

    Zreszta do biegania to sie smarfon kiepsko nadaje. Tzn do biegania
    przez godzine czy dwie dobrze sie nadaje, ale na dluzsze chodzenie to
    bateria nie starczy :-(

    > No chyba, ze niebawem ktos to wypromuje jako super nowosc.

    No, poniekad yotaphone, z dwoma wyswietlaczami ...

    J.

  • 72. Data: 2015-09-03 19:58:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 3vq9q6qmilfj$....@4...net

    > Zapomnij. Nie te moce, nie ten kierunek.

    6 W to nie te moce?
    Moce są te, grubości i prądożerność -- także.

    + Może być ****dodatkowy**** ekran typu eink. Można pomyśleć o LCD podświetlanym

    > Bylo tez pare urzadzen z kolorem.

    Nadal są produkowane.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 73. Data: 2015-09-03 20:01:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "atm" 55e7f7e2$0$4782$6...@n...neostrada.pl

    > Wystarczy wziac go reki kazdego kolorowego Garmina. Mam takiego, korzysta sie z
    tego typu ekranu bardzo dobrze (transflective) w
    > swietle slonecznym, podswietlanie w takich warunkach jest zbedne.

    I o taki ekran mi chodzi.

    > Wieki temu byl stosowany rowniez w Nokiach.
    > Oczywiscie nie jest taki slitasny jak wszystkie wspolczesne ekrany w

    Ale ja piszę o dodatkowym takim.

> [...]
    pelnym sloncu, byloby mniejsze zuzycie
    > energii....ale zapewne byloby mniej chetnych na taka edycje i producenci nie
    ruszaja tematu. No chyba, ze niebawem ktos to

  • 74. Data: 2015-09-03 20:35:49
    Od: a...@w...pl

    W dniu czwartek, 3 września 2015 00:26:12 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Sprawdź proszę, jeszcze raz, bo to mi nie brzmi za dobrze.

    Gdybym nie sprawdzał, to bym nie pisał.
    Sprawdziłem kilka razy.
    Kabel od ajfona gdzieby nie był włączony; czy do PC, czy do ładowarki, za każdym
    razem rozładowuje ajpoda do zera zamiast go doładować.
    Do ajfona i ajpoda muszę używać osobne kable. Wolę nie sprawdzać, co by się działo,
    gdybym ajfona chciał ładować ładowarką od ajpoda...
    Być może "wątkotwórca" też korzysta z urządzenia firmy Apple i stąd kłopoty.

    --
    Akarm

  • 75. Data: 2015-09-04 07:30:37
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 03.09.2015 a...@w...pl <a...@w...pl> napisał/a:

    > Do ajfona i ajpoda muszę używać osobne kable.

    Osobnych kabli.
    http://www.polskieradio.pl/9/305/Artykul/383220,Bier
    nik-czy-dopelniacz

    To tak w nawiązaniu do "bykom stop" ;-)

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 76. Data: 2015-09-04 08:13:57
    Temat: Re: usrael'ska hunzwota pszemol ze zjelczala bryndza w pochwie
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

    usrael'ska PRUKWA z pizda w poprzek najebala kretynizmow:

    --- >>> http://tinyurl.com/qz5dxny !!!

  • 77. Data: 2015-09-04 12:59:36
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu piątek, 4 września 2015 07:30:39 UTC+2 użytkownik Dominik & Co napisał:

    > Osobnych kabli.
    > http://www.polskieradio.pl/9/305/Artykul/383220,Bier
    nik-czy-dopelniacz

    > To tak w nawiązaniu do "bykom stop" ;-)

    Mea culpa. Nieuważna edycja. Wcześniej było "potrzebne mi są".

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl