    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Łapanie jeleni przez nieoznakowane BMW
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 20 Sep 2022 11:24:49 +0200

    On Tue, 20 Sep 2022 10:51:57 +0200, Janusz wrote:
    > Łapanie jeleni na wyprzedzaniu na pasach, skurwy#yny!!!
    > "Na naszą skrzynkę trafił film z ul. Partyzantów w Bielsku-Białej.
    > Prawym pasem ruchu w stronę Szczyrku porusza się nieoznakowane BMW
    > wyposażone w kamery. Tym pojazdem bielscy policjanci patrolują ulice w
    > poszukiwaniu piratów drogowych. Bardzo dobrze - od tego są. Ale czy aby
    > na pewno tak ma to wyglądać? Gdyby kierowca Skody Kamiq nie zahamował,
    > to byłby biedniejszy o 1500zł.
    >
    > Źródło: https://bielskiedrogi.pl. Zapoznaj się z pełną treścią artykułu:
    > https://bielskiedrogi.pl/wideo/16417-wideo-polowanie
    -na-jelenia-nieoznakowane-bmw-w-akcji?fbclid=IwAR3e_
    mAXbHXN1BwuUnG7ZnT4YduPFacJOvql7l75C5tWWBx7eoZcJeTDk
    ms"

    > "Bielskie Drogi
    > Poprosiliśmy KMP w Bielsku-Białej o komentarz w sprawie nagrania.
    > Będziemy informować jak nadejdzie odpowiedź."
    >
    > https://youtu.be/E7_GENXpM-g

    A moze oni hamuja, bo skoda zwolnila, i to oni by wyprzedzali na
    pasach :-)

    Bo tak mi wyglada, ze to oni jechali bardziej z tylu, potem
    czy przyspieszyli czy skoda zwolnila to trudno ustalic,
    a potem zahamowali, i skoda tuz po nich - mala roznica czasu,
    nie wyglada mi to na reakcje skody na bmw. Szczegolnie, ze swiatel
    stop nie widział

    Moze cos tam podejrzanego zobaczyli - choc akurat nic nie widac,
    a moze to skoda chciala ich sfilmowac, jak wyprzedzaja na pasach :-)

    Zakladajac, ze nigdy ze skodą nie zrownali, ciekawe czy to jest
    wyprzedzanie, i co by sąd powiedział jakby zobaczyl calosc nagrania.

    No dobra - skoro skoda jechala z boku, to na filmie byloby tylko
    widac, ze policjanci sie przed przejsciem zatrzymuja bez powodu,
    a skoda sie nagle w kadrze pojawia juz na pasach.

    J.