  • Data: 2022-09-20 18:34:44
    Temat: Re: Łapanie jeleni przez nieoznakowane BMW
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.09.2022 o 18:17, Tomasz pisze:

    > Nie, gamonu dysfunkcjonalny!
    > Wytłumoczę Ci tlumoku:
    >
    > T(jak tłumok): jeśli jakiś samochód (B) zbliża się z tyłu (do A)
    > O(jak objaśniający): to znaczy, że B jedzie szybciej i jest prawdopodobne,
    > że wyprzedzi A w dogodnym momencie, a następnie pozwoli się wyprzedzić
    > bezpośredni/na przejściu

    Naprawdę kierowca skody przyspieszył, żeby policjanci w BMW nie mogli go
    wyprzedzić?

    > T: niemożliwe...
    > O: możliwe, i na ty polegała chytrość A, że nie dał się wpuścić.

    Aha. Kierowca skody w dość niespotykany sposób nie dał się wyprzedzić
    policjantom w BMW. Zamiast przyspieszyć, zahamował. :D
    Należy rozpropagować ten niezwykły patent. :)))

    Powiem coś, ale zachowaj to w tajemnicy:
    - ja mam w dupie jadących za mną. Nie interesuje mnie, czy mnie
    wyprzedzają, czy nie. Dopóki mnie nie wyprzedzą (a na to szanse są
    raczej mizerne) to zupełnie nie interesuje mnie ich zachowanie przed
    skrzyżowaniem, czy przed przejściem dla pieszych. To ten jadący za mną
    ma się pilnować, żeby mnie nie wyprzedzić w tych miejscach, a nie ja.

    --
    -
    Akarm