  • Data: 2022-09-20 18:58:53
    Temat: Re: Łapanie jeleni przez nieoznakowane BMW
    Od: Tomasz <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Akarm w
    <news:6329eba6$0$567$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Naprawdę kierowca skody przyspieszył, żeby policjanci w BMW nie mogli go
    > wyprzedzić?

    Masz dziadziu prolemy ze zrozumieniem słowa pisanego, do czego sie niedawno
    przyznałeś (ma podać MID?), więc nie manipuluj -- Skoda to A, BMW to B.

    > Aha. Kierowca skody w dość niespotykany sposób nie dał się wyprzedzić
    > policjantom w BMW.

    Owszem, nie przyśpieszył, bo mógłby prędkość przekroczyć

    > Zamiast przyspieszyć, zahamował. :D

    Nie, dysfunkcjonalny idioto, to BMW (B) pierwsze rozpoczęło "hamowaie", co
    widać po "stopach"

    > Powiem coś, ale zachowaj to w tajemnicy:
    > - ja mam w dupie jadących za mną. Nie interesuje mnie, czy mnie
    > wyprzedzają, czy nie. Dopóki mnie nie wyprzedzą

    Też Ci dziadziu coś podpowiem, jazda samochodem nie polega wyłącznie na
    jechaniu "przedsię", po to między innymi wymyślili lusterka

    > zupełnie nie interesuje mnie ich zachowanie przed
    > skrzyżowaniem, czy przed przejściem dla pieszych.

    Pięknie się Pan przedstawił, niestety nielicznym już, czytającym... Ja tam
    patrzę we wsteczne (mam 3, jedno wewnątr i dwa na zewnątzr) , choćby po to,
    żeby mi w 4l nie wjechali, i żebym nie zajechał komuś, albo nie został
    podpuszczony.

    > To ten jadący za mną ma się pilnować, żeby mnie nie wyprzedzić w tych miejscach, a
    nie ja.

    Dadada,dziadziu, dadada
    A może Jawohl Ci podejdzie?

    --