  • Data: 2021-09-15 12:16:30
    Temat: Re: Lead times
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrze, wygląd ana to, że cechą nadrzędną jest powiązanie ze sobą
    styków, co jest zaskakujące dla mnie. Nie zajmowałem się przekaźnikami
    jako takimi, tylko efektami ich zastosowania i najwyraźniej zostałem
    nauczony "połowy prawdy", a może tylko ją sobie tak zinterpretowałem,
    teraz nie dojdę. W każdym razie pierniczenie o bezpieczeństwie przy
    prowadzonych (w znaczeniu powiązanych ze sobą) stykach ma sens, gdy
    więcej niż jeden styk wykorzystujesz, a w zasadzie gdy zastosujesz styki
    do np: EDM (external device monitoring). Wtedy zgoda, styki zachowały
    się źle, wiemy o awarii. Cały kłopot natomiast w tym, że czasami
    wykorzystuje się taki przekaźnik jako separację obwodów i powiązany jest
    tylko jeden styk. Wtedy jedyna zaleta to "brutalność otwarcia" styków.

    Fajnie się czegoś nauczyć, dzięki :)

    Miłego.
    Irek.N.