  • 11. Data: 2009-01-05 13:10:36
    Temat: Re: Lekcje silikonowania
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:gjr6m3$45d$1@inews.gazeta.pl...

    > (Żwirek wspominał że zdaża się to w LC4).

    Noż, motyla noga i kurcze pióro!
    Weź się chłopie za czytanie tego co piszesz, bo mnie zęby zaczynają boleć od
    tych Twoich "Ż" przy każdej okazji.

    Nie, nie czepiam się zawsze. Ale skoro krytykujesz, dawaj też dobry
    przykład, drogi Sebastianie.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 12. Data: 2009-01-05 13:30:33
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-05 14:10:36 +0100, "Jasio" <b...@g...pl> said:

    > Noż, motyla noga i kurcze pióro!
    > Weź się chłopie za czytanie tego co piszesz, bo mnie zęby zaczynają
    > boleć od tych Twoich "Ż" przy każdej okazji.

    Ortografia nigdy nie była moją mocną stroną, ale obiecuję poprawę ;-)

    > Ale skoro krytykujesz, dawaj też dobry przykład, drogi Sebastianie.

    Ale ja krytykowałem czepianie! ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 13. Data: 2009-01-05 14:57:37
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Ale ja krytykowałem czepianie! ;-)

    Znaczy krytykujesz mnie, że krytykuję czepianie?
    No nie, teraz to już przesadziłeś z tą krytyką.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 14. Data: 2009-01-05 15:08:45
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-05 15:57:37 +0100, "Jasio" <b...@g...pl> said:

    > Znaczy krytykujesz mnie, że krytykuję czepianie?
    > No nie, teraz to już przesadziłeś z tą krytyką.

    Czepianie się ortów nie przeszkadza mi, dopóki:
    - nie jest to flejmowanie,
    - odbywa się bez wycieczek ad personam, wzbogaconych o takie czy inne epitety,
    - nie jest jedyną rzeczą, którą czepiacz ma do powiedzenia.

    A tak wogóle to psujesz mi mój merytoryczny wontek! ;-)

  • 15. Data: 2009-01-05 19:42:43
    Od: N1 <s...@v...pl>

    Kuczu pisze:
    > Ale skoro mozna bez problemu kupic czarny lub srebrny to czemu akurat
    > czerwony ? Potem jezdza sprzety ktorym z silnika wisza piekne czerwone
    > smarki.

    Bo on ma czarny silnik i czerwone smarki ladnie sie komponuja :-)

  • 16. Data: 2009-01-05 19:45:07
    Od: N1 <s...@v...pl>

    de Fresz pisze:
    > Po pierwsze - gdzie kupić takowy silikon, najchętniej w jakimś radosnym
    > kolorze (różowy? Tylko nie wiem, czy taki nie daje za mało mocy ;-) i
    > jakiego to ma być rodzaju?
    > Po drugie - domyślam się, że nakładać trza oszczędnie i bliżej
    > zewnętrznej krawędzi? Jakoś trzeba przygotowywać powierzchnię, czy
    > wystarczy tylko wyczyścić ze starego? Skręcać odrazu? Wszelkie
    > podpowiedzi mile widziane.

    A Pana Kierownika w zaprzyjaznionym warsztacie nie mozesz sie zapytac?
    No chyba, ze to juz nie jest zaprzyjazniony warsztat ...

  • 17. Data: 2009-01-05 22:57:48
    Od: "Jarek O." <jarekfunny(tnij)@gazeta.pl>

    Użytkownik "Karambol" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    acetony nie przedestylujesz :-)

    > No wlasnie otym mowie, ja tez przecieram szmatka rozpuszczalnikiem i styka
    > w zupelnosci.:)

    A aceton techniczny w butelce 1L za 3.5zl to nie rozpuszczalnik uniwersalny
    czasami?? :-D

    Dobra mniejsza z tym co to jest ale zawsze warto czymś odtłuszczającym
    przejechać bo małe wżerki się zalepiają a jak będzie tłusto to się silikon
    nie przylepi....

    Jarek O.

  • 18. Data: 2009-01-05 23:41:32
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-05 20:45:07 +0100, N1 <s...@v...pl> said:

    > A Pana Kierownika w zaprzyjaznionym warsztacie nie mozesz sie zapytac?
    > No chyba, ze to juz nie jest zaprzyjazniony warsztat ...

    Jest jest (mam nadzieje ;-) ale staram się ograniczać zawracanie głowy
    Kierownikowi - i tak nie raz robił za help-desk ;-)