  • 1. Data: 2009-01-04 19:25:49
    Temat: MX ubranie, komplet
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Witam.

    Może ktoś rzucić okiem na poniższe?

    http://allegro.pl/item514934980_zbroja_buzer_na_quad
    _cross_enduro_rozm_185_200_cm.html
    http://allegro.pl/item513970148_skorzane_buty_axo_ro
    zm_45_idealne_na_cross_enduro.html
    http://allegro.pl/item521184766_ochraniacze_na_kolan
    a_sinisalo_action_rewelacja.html
    http://allegro.pl/item504048428_wyprzedaz_bull_gap_s
    podnie_bluza_rekawice_cross.html

    Łącznie wychodzi 1060zł (60zł poza budżetem heh). Opłaca się to dla mnie (dla
    amatora)?

    Pozdrawiam!

    --
    Home: admin.idns.pl (fajek.sytes.net)
    Linux registered user: 408584

  • 2. Data: 2009-01-04 19:36:41
    Temat: Re: MX ubranie, komplet
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-04 20:25:49 +0100, Solaris <s...@b...inspired> said:

    > Może ktoś rzucić okiem na poniższe?
    >
    > http://allegro.pl/item514934980_zbroja_buzer_na_quad
    _cross_enduro_rozm_185_200_cm.html

    Metki

    inne, ale wygląda dokładnie jak Utika. Moja się pruła (choć znacznie
    droższemu Ufo Scorpion też się to zdaża), siatka paskudnie syntetyczna
    i się pod tym mocno pociłem, śmierdziała jak nieszczęście. Ale mimo
    dziesiątek gleb, gnaty mam całe, więc pod tym względem mogę powiedzieć,
    że działa. IMHO na początek wystarczy.

    > http://allegro.pl/item521184766_ochraniacze_na_kolan
    a_sinisalo_action_rewelacja.html

    IMHO

    lepiej wziąć takie z zawiasem - dużo droższe nie są, a się nie
    przesuwają i ogólnie lepiej siedzą na miejscu. No i są sztywniejsze.

    > http://allegro.pl/item504048428_wyprzedaz_bull_gap_s
    podnie_bluza_rekawice_cross.html

    IMHO

    na razie kup tylko spodnie i jakieś cieplejsze rękawiczki - do wiosny
    po malutku dokupisz resztę. No chyba że wogóle nie planujesz jeżdzić
    przez najbliższe miesiące...

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 3. Data: 2009-01-04 19:39:37
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-04 20:36:41 +0100, de Fresz <d...@N...pl> said:

    > IMHO na razie kup tylko spodnie i jakieś cieplejsze rękawiczki

    W sensie - z ubrania ;-)

  • 4. Data: 2009-01-04 19:59:22
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Solaris" <s...@b...inspired> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Może ktoś rzucić okiem na poniższe?
    >
    > http://allegro.pl/item514934980_zbroja_buzer_na_quad
    _cross_enduro_rozm_185_200_cm.html

    To zbroja utiki.
    Choćby skały srały nie kupuj tego przez internet.
    Ja swoja kupowałem w Intermotors i tak:
    L za duże
    M za małe
    inne L za małe
    XL tak bardzo za duże jakby to było XXXXXL
    jeszcze inne L w miarę ok ale rękawy za dłubie
    czwarte z kolei L pasowało.
    Po prostu rozmiarówkę to oni na chybił trafił wklejają do tych zbroi.
    Jak kupisz przez internet masz zdecydowanie większe szanse nie trafic w
    rozmiar niż trafić.
    Wojtek

  • 5. Data: 2009-01-04 20:31:27
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Solaris" <s...@b...inspired> napisał w wiadomości

    > http://allegro.pl/item514934980_zbroja_buzer_na_quad
    _cross_enduro_rozm_185_200_cm.html

    nie wiem co to za zbroja, moze podróba utiki. ja uzywam podróby scorpiona i
    jest ok
    http://moto.arbiter.pl/zdjecie/14092.Scorpion.Ufo.re
    plika

    Z tego co słyszalem lepiej brac scorpiona

    > http://allegro.pl/item513970148_skorzane_buty_axo_ro
    zm_45_idealne_na_cross_enduro.html

    buty to pierwszy zakup, podstawa jazdy. Cena wydaje sie ok, warto kupic

    > http://allegro.pl/item521184766_ochraniacze_na_kolan
    a_sinisalo_action_rewelacja.html

    nie mają przegubu, nie usztywniają kolana. Cena za to niska.
    Ja uzywam takich
    http://allegro.pl/item500858797_ochraniacze_na_kolan
    a_firmy_polisport.html
    ich wadą jest niszczenie spodni (od razu robią dziury w spodniach) oraz
    zbiornika paliwa. Poza tym ok

    > http://allegro.pl/item504048428_wyprzedaz_bull_gap_s
    podnie_bluza_rekawice_cross.html

    na to szkoda kasy. Spodnie enduuro są przewiewne, jak wyjedziesz w pogode
    jak teraz to zesztywniejesz. Lepiej zainwestuj w jakis demobil wojskowy.
    Rekawice 'enduro' na ta pogode tez sie nie nadaja , lepiej jakies ciepłe,
    szczegolnei jesli masz dojazdówki. Bluza to tylko lans i estetyka w rzeczy
    samej do niczego nie potrzebna

    > Łącznie wychodzi 1060zł (60zł poza budżetem heh). Opłaca się to dla mnie
    > (dla amatora)?

    opłaca się chronić, bo leczenie jest drogie, a przewiania stawów nie
    wyleczysz.

    Najwazniejsze to miec buty a na obecna pogode równiez kask integralny bedzie
    lepszy.

  • 6. Data: 2009-01-04 20:51:08
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-04 21:31:27 +0100, "Arbiter" <n...@h...com> said:

    > Z tego co słyszalem lepiej brac scorpiona

    Się troche popruwa, ale jest ok. Teraz bym chyba kupił Thora Impact RIG SE.

> [...]
    a_firmy_polisport.html
    > ich wadą jest niszczenie spodni (od razu robią dziury w spodniach) oraz

    Mam niemal identyczne, tyle że szare i z napisem Progrip (chyba
    wszystkie włoskie firmy takie drobiazgi tłuką w jednej fabryce i tylko
    przykleją różne metki) - nic takiego nie stwierdziłem.

    > Spodnie enduuro są przewiewne,

    Nie wszystkie.

    > jak wyjedziesz w pogode jak teraz to zesztywniejesz.

    Kalesonki te sprawy - jakoś daje radę. Choć optymalnie jest mieć na
    taką pogodę stosowne spodnie zimowe enduro, ale bez też się da.

  • 7. Data: 2009-01-04 23:20:22
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Dnia Sun, 4 Jan 2009 20:36:41 +0100, jakże pięknego
    de Fresz <d...@N...pl> wystukał co zawarte poniżej:

    : na razie kup tylko spodnie i jakieś cieplejsze rękawiczki - do wiosny
    : po malutku dokupisz resztę. No chyba że wogóle nie planujesz jeżdzić
    : przez najbliższe miesiące...

    Mógłbyś np. na allegro pokazać mi takie?

  • 8. Data: 2009-01-04 23:21:17
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Dnia Sun, 4 Jan 2009 20:59:22 +0100, jakże pięknego
    "Alti" <a...@g...pl> wystukał co zawarte poniżej:

[...]

    Napisałem im moje parametry ciała i mają mi dobrać odpowiednią. Jak nie to wymienią.

  • 9. Data: 2009-01-04 23:23:58
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Dnia Sun, 4 Jan 2009 21:31:27 +0100, jakże pięknego
    "Arbiter" <n...@h...com> wystukał co zawarte poniżej:

    : > http://allegro.pl/item504048428_wyprzedaz_bull_gap_s
    podnie_bluza_rekawice_cross.html
    :
    : na to szkoda kasy. Spodnie enduuro s? przewiewne, jak wyjedziesz w pogode
    : jak teraz to zesztywniejesz. Lepiej zainwestuj w jakis demobil wojskowy.
    : Rekawice 'enduro' na ta pogode tez sie nie nadaja , lepiej jakies ciep?e,
    : szczegolnei jesli masz dojazdówki. Bluza to tylko lans i estetyka w rzeczy
    : samej do niczego nie potrzebna

    Skąd wiesz, że te spodnie to enduro? Pod spodniami zawsze można jeszcze wrzucić
    jakieś
    kalesonki i będzie cieplutko. Zresztą wiosna tuż tuż. ;)

    Co do bluzy/koszulki... chcę poprostu zakryć resztę.

    : Najwazniejsze to miec buty a na obecna pogode równiez kask integralny bedzie
    : lepszy.

    Buty już zamówiłem. Co kasku to kupiłem już - Diablo (używany, niepopękany za 150).

  • 10. Data: 2009-01-05 13:03:36
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

> [...]

    > : rozmiar niż trafić.

    > Napisałem im moje parametry ciała i mają mi dobrać odpowiednią. Jak nie to

    A za wysyłkę płacisz Ty. To nie wiem czy po trzecim odesłaniu nie będziesz
    sobie w brodę pluł.
    Bo używanych to nie przyjmą, oczywiście.
    Ale jak widzę z lektury listy to Ty pytasz, pytasz, a potem i tak robisz co
    chcesz.

    --
    Jasio
    vfr vx etz