  • 41. Data: 2019-12-10 22:48:22
    Temat: Re: Litwa - dokładniejsza analiza
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-10 22:46, Kviat wrote:

    > Słuszna uwaga. To dlatego właśnie 80% kierowców nie zwalnia przed
    > przejściami.

    W tym Ty

  • 42. Data: 2019-12-11 03:18:06
    Od: Usenet Account <u...@g...com>

    kto jest adminem PAN ZENEK ?
    czego pan tak pisze zle do PANA ZENKA ?

    smoczek

  • 44. Data: 2019-12-11 09:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kviat ...

    > Tyle, że właśnie bardziej płynnie jeździ się po mieście, gdy się
    > jeździ wolno, zgodnie z przepisami. A nie gdy się jeździ 200 km/h.

    Miedzy płynnie, wolno a 200 jest jeszcze duzo stanów posrednich.

    > Oczywiście. Prawie codziennie jakaś głupia stłuczka spowodowana
    > zapierdalaniem (i jazdą na zderzaku) potrafi sparaliżować całe
    > miasto w godzinach, gdy ludzie jadą do/z pracy.

    A to prawda. Patrzac jak ludzie jezdza na poznanskim odcinku A2
    (popedzanie sie wzajemne, siedzenie na zderzaku, agresywne zmienianie
    pasa) to uwazam ze tych wypadków i tak jest stosunkowo mało.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 43. Data: 2019-12-11 09:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > O jak pieszy widzi, że ktoś zapierdala w sposób sugerujący że go
    > rozpierdoli na przejściu to też nie wchodzi, nieważne co mówią
    > przepisy. Chyba że twierdzisz inaczej i kolo mówi "chuj tam moje
    > życie, jestem w prawie to pierdolę, kolo pójdzie do pierdla a ja
    > najwyżej na cmentarz".

    Gdyby było tak jak mowisz to wypadków byłoby duzo duzo mniej!
    Przeciez nawet tu wielokrotnie pokazywano filmy gdzie ludzie wchodzili
    badz wbiegali dokładnie prosto pod samochód!
    Pieszy bardzo czesto ze wzgledu na co do zasady nieograniczona widocznosc
    oraz łatwosc obrocenia sie ma bardzo łatwa ocene tego co dzieje sie na
    drodze.

    > Niby gdzie ma wzrosnąć i czemu?

    Jeżeli przeczytasz ze zrozumieniem tekst Tomka to bedziesz wiedział.
    Ja nie zamierzam bronic jego tezy.

    > Może po prostu kiedyś było mniej samochodów a te co były robiły po
    > 2 kkm rocznie bo kartki na benzynę?

    Dlatego wtedy takie wchodzenie pod wpływem rozpraszaczy było duzo
    czesciej bezkarne. Zgoda.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 45. Data: 2019-12-11 09:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik pueblo n...@n...pl ...

    > Nie sądzę, żeby światła stawiano na skrzyżowaniach szczególnie
    > niebezpiecznych. Światła służą organizacji ruchu - zwiększeniu
    > płynności itd. Przecież na wielu skrzyżowaniach wieczorem obowiązują
    > już tylko znaki.

    Ale zgodzisz sie ze te skrzyzowania gdzie jest wiekszy ruch, sa bardziej
    niebezpieczne? Bo IMO to ze swiatła maja sterowac ruchem nijak nie
    przekresla kwestii niebezpieczenstwa takich skrzyzowan.

    Wieczorem ruch jest mniejszy wiec i prawdopodobienstwo wypadku mniejsze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 46. Data: 2019-12-11 10:11:29
    Temat: Re: Litwa. Pieszy.
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    wiadomości news:XnsAB2260CB4EC09budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

> [...]
    > oraz łatwosc obrocenia sie, ma bardzo łatwa ocene tego co dzieje sie na

    Pod warunkiem, że pieszy ma odpowiednio duże doświadczenie życiowe,
    odpowiednio wysoki poziom inteligencji i odpowiednio korzystny stan
    psychofizyczny.
    W przeciwnym razie pieszy bardzo łatwo może stać się ofiarą
    wypadku drogowego.

  • 47. Data: 2019-12-11 12:14:14
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 10-12-2019 o 12:25, j...@j...org pisze:
> [...]
    2-miesiecy-pierwszenstwa-pieszych-na-litwie/

    > O, brawo! Na naukę języka ojczystego (?) nigdy nie jest za późno.

    Przepraszam, że Cię zmyliłem moimi wypowiedziami. Od teraz będę pisał
    bez skrótów myślowych, żebyś nie musiał się męczyć przy czytaniu i mógł
    się odnosić do treści, a nie do niuansów formy.

    > Jak kiedyś zdasz egzamin na prawo jazdy to wróć tutaj - bo na razie nie rozumiesz,
    o czym dyskutujesz.

    Już wróciłem z prawem jazdy. Nadal nie rozumiem, dlaczego nie chcesz
    zapewnienia bezpieczeństwa potrąconych przez tramwaj.

    yabba

  • 48. Data: 2019-12-11 12:16:58
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 11-12-2019 o 12:14, yabba pisze:

> [...]
    >>

    > Już wróciłem z prawem jazdy. Nadal nie rozumiem, dlaczego nie chcesz
    > zapewnienia bezpieczeństwa potrąconych przez tramwaj.

    Poprawiam koniec zdania: potrąconych przez pociąg.

    yabba

  • 49. Data: 2019-12-11 12:20:14
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2019-12-09 o 21:16, Shrek pisze:
> [...]
    > (ranni a nie tylko zabici), w kolejnych miesiącach, w nawiązaniu do
    > ogólnego trendu. Wychodzi na to, że jednak nie przypadek.

    Od dziś będę synom powtarzał - wchodź synu, nie przejmuj się, masz
    pierwszeństwo. On się musi zatrzymać, bo inaczej dostanie mandat.

  • 50. Data: 2019-12-11 12:38:17
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 10.12.2019 Kviat <Kviat> napisał/a:

    > My musimy zmieniać przepisy, bo większość kierowców nie zwalnia przed
    > przejściami i wyprzedza/wymija inne samochody przed przejściami.

    Ludzie nie przestrzegają przepisów, więc zamiast ścigać i karać
    należy przepisy zaostrzyć. Logiczne.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.