    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Litwa - dokładniejsza analiza
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 11 Dec 2019 08:59:52 GMT

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > O jak pieszy widzi, że ktoś zapierdala w sposób sugerujący że go
    > rozpierdoli na przejściu to też nie wchodzi, nieważne co mówią
    > przepisy. Chyba że twierdzisz inaczej i kolo mówi "chuj tam moje
    > życie, jestem w prawie to pierdolę, kolo pójdzie do pierdla a ja
    > najwyżej na cmentarz".

    Gdyby było tak jak mowisz to wypadków byłoby duzo duzo mniej!
    Przeciez nawet tu wielokrotnie pokazywano filmy gdzie ludzie wchodzili
    badz wbiegali dokładnie prosto pod samochód!
    Pieszy bardzo czesto ze wzgledu na co do zasady nieograniczona widocznosc
    oraz łatwosc obrocenia sie ma bardzo łatwa ocene tego co dzieje sie na
    drodze.

    > Niby gdzie ma wzrosnąć i czemu?

    Jeżeli przeczytasz ze zrozumieniem tekst Tomka to bedziesz wiedział.
    Ja nie zamierzam bronic jego tezy.

    > Może po prostu kiedyś było mniej samochodów a te co były robiły po
    > 2 kkm rocznie bo kartki na benzynę?

    Dlatego wtedy takie wchodzenie pod wpływem rozpraszaczy było duzo
    czesciej bezkarne. Zgoda.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.