  • Data: 2023-04-16 18:22:45
    Temat: Re: Lutownica, ciąg dalszy
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Jacek <j...@g...pl> wrote:

    > Niektórzy może pamiętają mój post sprzed miesiąca w którym pytałem o
    > lutownicę. Idąc za poradą, kupiłem wtedy na Ali chińską lutówkę za jakieś
    > 50 zł, z dodatkowymi grotami. Wczoraj zaszła potrzeba lutowania czegoś
    > grubszego więc założyłem grot z tych dodatkowych. Okazało się że lutować
    > się nie da, cyna się klei, nie sposób rozgrzać spoiny.

    Mi się nie wydaje, żeby ta lutownica miała 80 W. Nie wygląda, przynajmniej
    na zdjęciach.

    Jak chcesz lutować od czasu do czasu grubsze rzeczy, to najtaniej chyba
    wyjdzie Dedra z Castoramy, kolbowa, 100 W. Grot wprawdzie z czasem się
    wypala, ale do okazjonalnego lutowania będzie OK. A jak chcesz wydać
    więcej, to kup transformatorówkę -- miałem w życiu kilka, teraz mam dwie
    polskie ZDZ (dwie, bo w dwóch lokalizacjach) i sobie chwalę, w sumie
    używam ich częściej niż planowałem. Nie były najtańsze, ale są solidne.

    --
    Podchodzi kulturysta na plaży nudystów do kobiety, napina mięśnie i
    mówi do niej z nieukrywaną satysfakcją: