  • Data: 2023-04-16 19:51:00
    Temat: Re: Lutownica, ciąg dalszy
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:u1gbr8$2ejdc$1@dont-email.me>
    user Jacek pisze tak:

    > Niektórzy może pamiętają mój post sprzed miesiąca w którym pytałem o
    > lutownicę.

    ten wątek? to był z 11 stycznia 2023

    Groty w kształcie stożka nadają się tylko do wbicia komuś w d.
    Jeszcze można grać w darta.

    U mnie w pracy R&D lepi tam coś takimi piździółkami z wyświetlaczem aż
    żal dupę ściska jak na nich patrzę.

    Musi być miedź, na końcu kopyto albo dłuto.

    Masz w tej lutownicy słaby transfer z grzałki i małą pojemność cieplną.

    Kilka lutownic trzeba mieć. Taka 40w z kerfura z miedzianym grotem
    wchodzącym daleko w grzałkę czyni cuda.

    --
    Piter