  • Data: 2022-01-23 01:45:07
    Temat: Re: Luzy zaworowe
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22.01.2022 23:23, PiteR wrote:
    [...]
    > Wymieniamy popychacze. Jedni moczą je w oleju. Inni wyciskają olej
    > imadłem. Przykręcają wałek rownomiernie. Obejmy na te same
    Nie wiem czy zawsze i wszędzie, ale nowe raczej powinny przyjść już
    wypełnione olejem i zabezpieczone plastikowymi kapslami przed jego
    ucieczką. No i za bardzo nie rozumiem po co wyciskać z nich olej przed
    montażem.

    > zasadzki
    > -kupienie podróbek renomowanych
    IMO o to raczej nie należy się martwić, jeśli kupuje się u sprzedawców o
    ugruntowanej pozycji typu Intercars czy Iparts, a nie gdzieś na Allegro
    u ziomka, który tak naprawdę nie wie co sprzedaje. Aczkolwiek np. prof
    Chris narzeka, że jakość części zamiennych spadła i nawet oryginały z
    ASO bywają spi..ne od nowości.

    > -koszt zakup klucza dynamometrycznego do obejm
    IMO zasadzka to nie jest. Taki klucz, a w zasadzie klucze (bo jednym
    potrzebnego zakresu momentów obskoczyć się nie da) po prostu trzeba
    mieć. Teraz wszędzie dużo amelinium jest i czy to samochód, czy to rower
    warto mieć takie narzędzia, aby nie przedobrzyć i gwintów nie pozrywać.
    Albo najzwyczajniej przykręcić coś ,,równomiernie", ot, chociażby miskę
    olejową czy pokrywę zaworów. Fakt, że coś markowego kosztuje sporo kasy,
    ale chińszczyzna też wydaje się działać.