  • Data: 2022-01-22 23:23:31
    Temat: Re: Luzy zaworowe
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:ssglpi$s1j$2@gioia.aioe.org>
    user trybun pisze tak:

    > A w kilku słowach jakby miała wyglądać sama naprawa w własnym
    > zakresie, ew jakiś link?

    Odkręcamy wałek rozrządu. Równomiernie popuszczamy śruby.
    Wymieniamy popychacze. Jedni moczą je w oleju. Inni wyciskają olej
    imadłem. Przykręcają wałek rownomiernie. Obejmy na te same
    miejsca w tym samym kierunku. Odczekują godzinę. Kręcą wałem.
    Przeżegnają się i odpalają silnik.

    Czy w ogóle warto się za to brać?

    raczej nie, lepiej zwalić na mechanika ryzyko

    zasadzki
    -kupienie podróbek renomowanych
    -drogie orginały w ASO
    -uszczelniacz wałka nowy cieknie
    -przeoczenie właściwego problemu stuka tłok lub zawów
    -koszt zakup klucza dynamometrycznego do obejm

    główna zasadzka wszystko zrobione gites majonez
    a nowe popychacze są głośniejsze niż fabryczne.
    powrót do starych, reklamacja w sklepie.

    https://www.youtube.com/watch?v=WsT_jKD4q8o

    --
    Piter

    #ZawszeGratem