    From: "MarlonB" <z...@w...kon>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: MEDIA CENTRE - budowa od podstaw - jakie podzespoly
    Date: Wed, 24 Jun 2009 15:01:42 +0200

    Uzytkownik "payol" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:bab19497-fc6a-4e41-8648-c772790aa831@s6g2000vbp
    .googlegroups.com...
    > Witam.
    > Zamierzam zbudowac komputer ze szczegolnym nastawieniem na media. Moze
    > ogolne zalozenia:
    > bedzie bazowal na jednym z windows media centre - prawdopodobnie na
    > windows 7 sluzyc do:
    > - ogladanie filmow z dysk ( avi, divx ale i rowniez 720hd)
    > - ogladanie filmow z plyt blue ray i dvd
    > - tv ale raczej nagrywanie ( mieszkam w angli wiec wrzuce do niego
    > karte freeview)
    > - gry raczej odpadaja... no moze stare medal of honor, ale to nie ma
    > wymagan :)
> [...]

    Polecam plyte ITX z integrowanym 2-rdzeniowym Atomem i dobra grafika (NVIDIA
    ION). Ma wbudowany zasilacz, wiec podlacza sie ja tak jak laptopa - zaleta
    to bloga cisza. Plyta oszczedna w prad, bez problemu radzi sobie z filmami
    full hd. Windows 7 na tym sprzecie smiga. Pomyslana wlasnie do zasosowan
    media center.

    http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Nowe_plyty_mini-
    ITX_oparte_o_ION_-_IONITX-B-E_i_IONITX-A-BCEU-19363.
    html
    http://www.overclockers.co.uk/showproduct.php?prodid
    =MB-003-ZT

    Druga opcja, to gotowy komputer, który bazuje na podobnych podzespolach, co
    powyzsza plyta - bez problemu dostaniesz w Angli:
    http://www.amazon.co.uk/Acer-Desktop-Wireless-Gamepa
    d-Premium/dp/B00292BR1S/ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=electro
    nics&qid=1245848123&sr=1-3

    Ja bym szedl raczej w tym kierunku.

    Pozdrawiam.

    M.