    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 'Ma przekonac Warszawiaków ze chca'
    Date: Wed, 25 Jan 2023 12:53:47 +0100

    On Wed, 25 Jan 2023 12:26:46 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > Chcesz Warszawiaku, prawda??
    > www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/strefa-czys
    tego-transportu-w-warszawie-bedzie-juz-za-rok/rp0eny
    3
    > A ja nie chcę i wqrwia mnie miasto, gdzie nie można swobodnie zaparkować np. przed
    SOR szpitalnym czy sądem, a co już dopiero
    > dojechać tamże.
    > Ciekawa sprawa jest z LPG, bo on niby czysty (np. w Londynie), a nie wolno parkować
    pod ziemią. To w sumie obecne elektryki też nie
    > powinny pod ziemią.

    "Nie wolno" pod ziemią z innych przyczyn.

    >OIDP w regulaminach wielu garaży jest "zakaz ładowania akumulatorów".

    Mozliwe ze dlatego, aby im prądu nie podkradac.

    Taki zwykly akumulator rozruchowy w spaliniaku, kradnie tyle co nic,
    zagrozenie w czasie ladowania jest znikome (ale niezerowe), a i tak
    nie wolno.

    J.