  • Data: 2023-01-25 18:23:50
    Temat: Re: 'Ma przekonac Warszawiaków ze chca'
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25/01/2023 18:14, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Sądzę że widziałem co się dzieje z wybuchającym akumulatorem i jakie są
    > skutki :]

    Kwasowe wybuchły? Bo litowe nie wybuchają. Zapalają się, owszem. Ale o
    wybuchach nie słyszałem. W dodatku niezwykle sporadycznie "gazują".
    Gazują to kwasowe ładowane z ładowarki dziadka. Najlepszej, bo
    bakelitowej, nie jeden akumulator przeładowały do zera.

    > Jak masz jakieś obiekcje to sobie obejrzyj na YT  :]

    Chętnie zobaczę wybuchający akumulator. Liion albo żelowy. Tylko podaj
    linka, gdzie solidnie dupnie, a nie tylko trochę się zapali.