  • Data: 2023-01-26 14:39:56
    Temat: Re: 'Ma przekonac Warszawiaków ze chca'
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.01.2023 o 22:55, heby pisze:

    >>> A skad ta iskra?
    >> Kurwa, z KLEMY.
    >
    > 1) dlaczego klema iskrzy?

    Bo się krokodylek obrócił kiedy kabelek został pociągnięty?
    Sądzisz że połączenie stalowego krokodylka z główką łącza z ołowiu nie
    iskrzy nigdy?

    > 2) jak to się stało, że iskra po zewnętrznej stronie akumulatora
    > spodowała wybuch w środku (wszak twierdzisz, że wybuchł)?

    Już kiedyś pisałem, że nie masz wyobraźni, aby to "zobaczyć". Potrzebna
    jest co prawda inteligencja a najlepiej doświadczenie. Tego ostatniego
    nie posiadasz w ogóle i stąd te pytania rodem z przedszkola.

    Pisałem, ze kopać się z koniem nie będę ale przeceniłem, to bardziej
    kopanie z mułem, chociaż zmierzasz w kierunku osła :]

    Otóż, jeśli odkręcisz korki w akumulatorze, to odległość od elektrody na
    której dochodzi do iskry jest kilka centymetrów i musiałby wiać halny,
    żeby było bezpiecznie 99%.

    > 3) Jak to się stało, że gazu na zewnątrz akumulatora było na tyle dużo,
    > że stał się wybuchowy?

    Nie na zewnątrz akumulatora a wewnątrz, lajkoniku :> Pomieszczenie nie
    wybuchło, wybuchł akumulator. Jprdl.

    > 4) Jesteś pewny, że potrafisz bezpiecznie dla otoczenia ładować
    > akumulatory?

    Tak. Ty ja widać nie masz nawet bladego pojęcia o niebezpieczeństwie.

    > Nie. Głównie dlatego, że moje akumulatory maja ołowiane i miękkie cusie

    Srusie. To było 15 lat temu, gdzie akumulator z korkami był w
    standardzie, krokodylki były stalowe i pokrywały się rdzą i nic nie było
    doskonałe.

    > 1) Czyli był źle podpięty, skoro trącenie kabla spowodowało iskry.

    Dobrze podpięty ale ty masz jak zwykle braki w wiedzy i trudno
    dyskutować z osobą, która filozuje, że nie da się obsikać klapy w kiblu,
    skoro otwór jest ogromny :>

    > Zgadnij dlaczego rozmawialiśmy o garażach podziemnych i jak Ci nie szło
    > za bardzo dyskutowanie, to pojawiliśmy się z dysputą w jakiejś ciasnej
    > piwnicy bez wentylacji, z kablami o które się potykasz.

    Pytanie z tezą, jak zwykle :> Problem w tym, że jednak kopię się z
    osłem, który stawia tezę ciasnej piwnicy bez wentylacji i doszukuje się
    500l wodoru, który wybucha :D

    Otóż piwnica jest spora, bo ma 20m2 i posiada pełną wentylację, nie tyle
    grawitacyjną co podpartą wentylatorem...ale to zupełnie pomijalne,
    ponieważ zapala się mała ilość wodoru w środku akumulatora.

    Filmy na wolnym powietrzu, gdzie wybucha akumulator podałem a Ty nadal
    swoje brednie piszesz. Nic nowego :)

    > Jak to można łatwo udowodnić dowolną tezę,

    Srezę. Nawet Ci się nie chciało poszukać FAKTÓW.

    "27 marca około godziny 21:00 dochodzi do pożaru w domku jednorodzinnym,
    przy ulicy Szafirowej w Dzierżoniowie. Przyczyną pożaru był wybuch
    akumulatora podczas jego ładowania."

    https://www.tvsudecka.pl/artykul/7476,wybuch-akumula
    tora-powoduje-pozar

    "W czwartek, 13 października ok. godz. 21.40 w jednym z mieszkań na
    drugim piętrze przy ul. Waryńskiego w Jeleniej Górze doszło do wybuchu
    urządzenia elektrycznego.
    Po przyjeździe służb na miejsce okazało się, że wybuchł akumulator,
    który lokator trzymał w mieszkaniu. Przed przyjazdem straży pożarnej z
    budynku ewakuowało się trzydzieści sześć osób i czworo dzieci. Na
    miejscu działało siedem zastępów straży pożarnej."

    https://www.jelonka.com/w-mieszkaniu-wybuchl-akumula
    tor-109634

    "Po przyjeździe stwierdzono, że z piwnicy domu jednorodzinnego wydobywa
    się czarny dym. Mieszkańcy opuścili budynek jeszcze przed naszym
    przyjazdem. Nasze działania polegały na wprowadzeniu dwóch rot
    ratowników z liniami gaśniczymi, które zlokalizowały i ugasiły go.
    Najprawdopodobniej przyczyną pożaru był wybuch ładowanego akumulatora".

    https://rc.fm/news/kalisz-wybuchowy-akumulator.html

    ...i wiele, wiele innych.

    Zapraszam do kopania się z fatami, co od początku dyskusji było do
    udowodnienia.

    Jak zwykle nabredziłeś ale to nic nowego :)

    EOT

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>