  • Data: 2021-03-01 16:18:50
    Temat: Re: Mała garażowa firma z produkcją urządzeń.
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2021-03-01 o 15:30 +0100, Mario napisał:

    > Skoro twierdzi, że u niego w firmie jest raczej rynek pracownika, to
    > znaczyłoby, że pracodawca nie wstawił jakichś dziwacznych konstrukcji
    > w umowę o pracę.

    Zarówno zawodowa wyłączność pracownika, jak i pełna własność pracodawcy
    do ew. wynalazków pracownika to dość powszechne - przynajmniej na
    zachodzie - zapisy. A nawet kiedy tych zapisów nie ma, to pracodawca
    może je uważać za oczywiste. Przy czym nie upieram się w żaden sposób -
    skoro Sebastian mówi że jest ok, to z pewnością tak jest. Ja zwróciłem
    tylko uwagę na aspekt, który potencjalnie mógłby stać się powodem
    większej spiny z pracodawcą, gdyby ten dowiedział się o sprawie post
    factum, np. z KRS.

    Mateusz