  • Data: 2023-03-12 09:45:44
    Temat: Re: Malowanie klawiatury
    Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.03.2023 o 14:14, heby pisze:

    > Nie wiadomo, ale jest spora szansa na mniejszy, niż w przypadku
    > klawiatury cherry mx, gdzie skok klawisza ma 0.5cm i jest to norma dla
    > klawiatur mechanicznych. Klawisze są w nich na tyle duże, aby te 0.5cm
    > zmieścić wewnątrz klawisza.

    > Jeśli kupujesz porządną klawiaturę mechaniczną, to tak. Wynika to ze
    > specyfikacji używanych switchów, ich parametrów mechanicznych. nie bez
    > powodu szukanie klawiatury do pracy zaczyna się od określenia jakiego
    > typu switche są potrzebne: tactile, liniowe, z klikiem, płaskie,
    > butterfly, membranowe itd.

> [...]

    Nie wiem skąd bierze się ta wasza tolerancja do fuszerstwa. Czy tzw
    tania klawiatura ma się nadawać tylko na złom i nie  da się jej używać
    przynajmniej przez cały okres gwarancyjny? Rozumiem ścierwa
    kapitalistyczne dla których mniejszy czy wyższy skok klawisza to
    pretekst do wyższej ceny, dziwię się tylko wykazywanemu zrozumieniu
    takiego stanu rzeczy przez niektórych klientów.