eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetMalowanie klawiatury › Re: [ot] Tłumaczenie srt
  • Data: 2023-03-12 09:43:34
    Temat: Re: [ot] Tłumaczenie srt
    Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 10.03.2023 o 23:44, heby pisze:
    > On 09/03/2023 12:16, Trybun wrote:
    >> Mam tam konto i parę przeprowadzonych transakcji zakupowych, zawsze
    >> coś było nie tak
    >
    > Mam inną statystykę, od nastu lat robie tam zakupy w ilości około 100
    > paczek rocznie (ostatnio nawet więcej). Przypadki sporne to bardziej
    > okolice jednego/dwóch % transakcji. Zazwyczaj związane z typowym
    > Januszem Biznesu, które istnieją tak samo poza allegro, tylko, że na
    > allegro jesteś na nieco innej pozycji: w razie co masz przestrzeń do
    > dyskutowania i możliwośc zwracania pieniędzy bez użerania się z
    > kretynami. Zaś "smart" powoduje, że za przesyłki >30zł nie płacę i
    > mimo, że wydawało mi się to absurdalne jako koncepcja, to faktycznie,
    > te ~100 zakupów rocznie mam z darmową wysyłką już od kilku lat (dalej
    > nie pojmuje jak się im to opłaca) płacąc jakieś grosze co rok.
    > Darmowego kuriera zazwyczaj w tych samych sklepach poza allegro nie
    > uświadczysz, a ceny podobne. To nie jest reklama, tylko najzwyczajniej
    > statystyka mojego doświadczenia z punktu widzenia zwykłego klienta
    > który z tego dość często korzysta. Ogólnie, musiałeś mieć ogromnego
    > pecha lub było to 15 lat temu, bo ja, przy takim przerobie paczek, mam
    > najzwyczajniej problemy na poziomie nieistotnym, a kupuję tam
    > praktycznie wszystko, poza może jedzeniem, ale to też się zmienia.
    >
    > Kupuje też dużo na aliexpress i tutaj również nie mam zastrzeżeń, a
    > spory i zwracanie pieniędzy jest wręcz absurdalnie wygodne. Jedyny
    > problem to ginące paczki, giną zazwyczaj na ostatniej prostej kiedy
    > przechodzą kontrolę celną w PL i wpadają w czarną dziurę PP. Ale Ali
    > ani razu, na naście, nie odmówił mi zwrotu pieniędzy za zgubiony
    > towar. Gubienie paczek jest na poziomie ~5%. Przy takich ilościach w
    > skali kraju oznacza to, że PP daje radę zgubić pewnie tira dziennie.
    > Spory o towar pomylony czy złej jakosci są również nie większe niż
    > 1-2%, choć w 201x było tego znacznie wiecej. Obecnie kupuje tam nawet
    > podzespoły elektroniczne i naprawdę kitajcom opłaca się jakoś
    > magicznie wysłać mi 1 tranzystor za 1.5zł z darmową wysyłką. Niepojęte.
    >
    > Zaryzykuję, że w ostatnich 10 latach znacząco wzrosła jakośc obsługi
    > klienta online, na wszystkich platformach. To już nie te czasy, że
    > kupowało się telefon i dostawało cegłę. Cięgle to jest możliwe, ale
    > szanse na to masz znikome, sklepy na allegro dbają o wizerunek
    > zdecydowanie bardziej niż 10 lat temu.
    >

    Skoro tak piszesz.. Być może faktycznie trafiłem na jakichś "Januszy". 
    Jednak jak dla mnie to i te nowe możliwości to i tak za duże wyzwanie,
    ja preferuje sklepy typu hybryda, -  zamawiam towar z magazynu do
    stacjonarnego sklepu. W ten sposób mogę towar dokładnie obejrzeć przed
    zapłatą, a samo egzekwowanie reklamacji to 5minutowa wizyta w sklepie.
    Tak że Allegro po tym co napisałeś, owszem, ale tylko w ostateczności.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: