    From: "sofu" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Mam pomysł na oswietlenie sufitu
    Date: Wed, 7 Jan 2009 15:53:38 +0100

    Kościół katolicki to siedlisko wszelkiego zła, a szatan ma w nim używanie.
    Użytkownik "Psychik" <p...@Z...pl> napisał w wiadomości
    > moja pierwsze skojarzenie: pomysl z... sufitu! ;)
    >
    > --
    > Psychik

    -----

    No nie dokońca z sufitu!

    Mialem taka tania lampke (dla dziecka) skladajaca sie z 3 diod i
    swiatłowodów + sterowanie. Diody swieciły od dołu w kempe światłowodów (z
    jakiegos tworzywa) i zmieniały barwy. Sterowanie mialo zaprogramowane kilka
    wariantów (zmieniały sie kolory, albo świeciły jednolicie w jakims kolorze)
    Jesli sie ustwilo tak, ze naraz swiecily 3 diody to pomimo tego, ze kazde
    włokno swiecilo któryms z tych 3 kolorów
    to sie na samym koncu mieszało i wychodzila biel. Moge powiedziec, ze bylem
    pod wielkim wrazeniem jak ładnie to wyglądało. Takie lampki mozna kupic na
    Allegro gdzie i ja kupiłem. Czar prysł gdy uwaliła sie jedna z diód i nie
    mozna było dobrac zamiennika. Ale postanowilem kupic dziecku jeszcze cos
    takiego. Pomyslalem ze fajnie by bylo zrobic oswietlenie sufitu czyms takim.
    Ale to tylko rozwazania.
    Co do kabelków to mysle, ze nie byloby ich tak wiele. Od czego sa płytki
    drukowane?

    Janusz