  • Data: 2020-10-25 18:59:58
    Temat: Re: Martwię się
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Jeśli taki wysnuwasz wniosek, to trudno.

    > Nigdzie nie napisałem, że to Ty tak twierdzisz.
    > Pytałeś jaki cel, to tylko glośno rozważam możliwości.

    Odpowiadałes na moj post.
    Ale ciesze sie ze tu sie zgadzamy.

    > Tego akurat nie zauważyłem, założyłem, że to ironia,
    > bo oni akurat niewiele zyskają.
    > Dostali jeszcze dodatkowe obowiązki typu archiwum foto,
    > więc pewnie zamiast zrobić ileś przeglądów, zrobią jakiś procent
    > normy.

    Zartujesz? Przeciez podwojenie opłaty przy spoznieniu to był własnie
    jeden z postulatów włascicieli.
    Pamietaj, ze to ze ludzie beda przyjezdzac na przeglada wczesniej po to
    zeby nie przegapic daty to tez jest dla nich zysk.

> [...]
    > a dodatkowo jeżdże nim po Europie i dbam o to, żeby kwity miało
    > aktualne. Uważam, że nie trzeba nawet specjalnie nic robić, żeby
    > utrzymać w terminie te badania, więc w przypadku
    > tych wielu osób, o których piszesz będzie to jakiś bodziec
    > (nie istotne czy to lobby SKP czy głupota posłów), żeby
    > ten tydzień wcześniej przyjechać a dla tych, którym badanie
    > nie jest potrzebne nic się nie zmieni, tylko SKP na tym stracą.
    > Akurat SKP wg mnie stracą,
    > bo nawet ci grzeczni obywatele szybko się dowiedzą, jak ominać te
    > kary. No chyba że mają AC, to wtedy muszą zadbać..

    Załózmy ze 5% sie spozni.
    Załózmy ze reszta przyjedzie srednio tydzien wczesniej zeby nie
    przegapic, zeby w razie awarii miec czas na naprawe etc.
    To daje ile? 7% dodatkowych zysków?
    A jaka pokusa zeby odwalic przeglad pod byle pretekstem jak gosc
    przyjezdza 1 dzien przed? Wec moze ten tydzien to optymistycznie? Sam
    bedac pewny stanu technicznego swojego auta pojade pewnie ze 2 tygodnie
    wczesniej.

    Nie sadze aby własciciele stacji nie uwazali ze to da im dodatkowa kase
    skoro o to walczyli... Nie sadze tez aby ktos inny lepiej policzył ich
    kase niz oni sami...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.